  • 1. Data: 2002-02-11 17:46:01
    Temat: czy placic za taras?
    Od: "mandragorax" <m...@o...pl>

    Prosze pomozcie.
    po koncowym rozliczeniu budowy, spoldzielnia chce abym pokryl koszta
    wykonczenia tarasu. W metraz mieszkania taras nie jest wliczany w
    odroznieniu od powierzchni balkonow. Czy spoldzielnia ma prawo rzadac
    odemnie zaplacenia za wykonczenie tarasu?
    Wykonczenie tarsu obejmuje:
    izolacja przeciw wilgoci (pod spodem sa garaze)
    plytki
    taras nie jest zadaszony

    --
    pozdr.
    mandragorax

  • 2. Data: 2002-02-11 21:36:02
    Temat: Re: czy placic za taras?
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    Użytkownik "mandragorax" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odemnie zaplacenia za wykonczenie tarasu?
    > Wykonczenie tarsu obejmuje:
    > izolacja przeciw wilgoci (pod spodem sa garaze)

    Rządać nie może ale żądać ma pelne prawo.
    Lepiej zaplac.

  • 3. Data: 2002-02-11 22:23:14
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    A ja w podobnej kwestii. Mamy mieszkanie z zabudowana weranda (zabudowa
    jest "odgorna", czyli tak bylo w projekcie. Nie jest to jednak weranda
    do calorocznego wykorzystania gdyz posiada tzw. pojedyncza stolarke
    (jedna szyba). Chcemy ja docieplic, wymienic stolarke i wykorzystywac
    przez caly rok jako dodatkowy pokoj. Rozumiem, ze nalezy to zglosic do
    SM, ktora niewatpliwie zwiekszy nam wtedy metraz do naliczania czynszu.
    Moze ktos z grupowiczow robil podobne przerobki i ma doswiadczenia w
    tego typu sprawach?
    ---------
    Graszka

  • 4. Data: 2002-02-11 23:27:04
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > SM, ktora niewatpliwie zwiekszy nam wtedy metraz do naliczania czynszu.
    > Moze ktos z grupowiczow robil podobne przerobki i ma doswiadczenia w

    Nie zglosic, a wystapic z wnioskiem o wyrazenie zgody na
    zabudowe. Nie musisz pisac, ze chcesz wykorzystywac werande jako
    dodatkowy pokoj. Po prostu chcesz ja zabudowac.
    Masz duze szanse na unikniecie doliczenia.

    pozdrawiam
    Jacek