  • 1. Data: 2006-09-17 03:16:23
    Temat: czy oni maja prawo zadac ode mnie wycofania intro
    Od: !!<a...@w...pl>

    zlecialam wykonanie strony www,

    w pierwszej kolejnosci zostalo wykonane intro ( pomusl na intro moj, ich
    wykonanie )
    firma, ktora je wykonala przekazala mi je i za ich zgoda i umiescilam intro na swoje

    domenie
    istnieje juz tam ze 3 miesiace

    w miedzyczasie przekazalam reszte materialow do wykonania strony www
    ilosc materialu zostala zaakceptowana
    i nagle uslyszalam,ze cena za wykonanie www wzrasta o 40 % i ze moge sie
    wycofac z umowy
    wycofalam sie

    i oni zadaja zebyc zdjela ze swojej domeny intro, kotre wykonali
    czy musze to zrobic?

    nie za bardzo moge
    zanim znajde kogos, kto mi wykona stroen troche czasu minie, a przeciez do
    rozwiazania umowy doszlo z ich strony

    z grzecznosci poprosilam te firme o wycene intro proporcjonalnie do calosci strony
    wycenieli za drogo wg mnie

    czy musze im placic na intro ?
    czy musze wycofac intro ze strony?

    dziekuje Wam slicznie za jakas podpowiedz

    dziekuje za rady

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 11:33:56
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    !! napisał(a):

    > czy musze im placic na intro ?

    A uzywalas przez 3 miesiace? Z jakiej racji?

    > czy musze wycofac intro ze strony?

    Jesli tego zadaja a ty nie masz zadnej umowy potwierdzajacej prawo do
    uzywania to zdecydowanie musisz usunac.

    Z tego co piszesz wywnioskowac mozna ze prawa majatkowe sa po stronie
    wykonawcy.

    Jacek