  • 11. Data: 2004-10-25 22:48:53
    Temat: Re: czy można kopnąć w d..... TPSA ???
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 25 Oct 2004 21:44:49 +0200, K. naskrobał(a):

    tak dała ciała w sensie podatkowym,
    tak musisz zapłacic w sensie prawnym

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 12. Data: 2004-10-26 13:37:05
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    K. wrote:

> [...]
    > panów z firmy windykacyjnej stwierdzając że z tepsą ustaliłem inaczej
    > spłate należności rozbijając na raty i niech spadają :)).

    Oni są cwani. Oni nie sprzedają długów, tylko wynajmują firmę aby dług
    odzyskała dla _nich_ . W celu prawidłowej realizacji zlecenia,
    przekazują dane.
    I to im cholerka wolno...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2004-10-26 19:54:36
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K." <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanko: czy wobec powyższego mogę próbować
    > naszego kochanego monopoliste wysłać do wszystkich diabłów ??
    > jako, że skończyła sie umowa pomiędzy nami ?? :))

    Nie. i dlatego nie mam łacza w telepsie, Z daleka od tego
    złodziejstwa...

    --
    "Nieuprzejmości wybaczaj... uprzejmie odpłacając"
    Sonn: GG 9257880

  • 14. Data: 2004-11-01 18:01:32
    Od: "Krzysztof" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > Oni są cwani. Oni nie sprzedają długów, tylko wynajmują firmę aby dług
    > odzyskała dla _nich_ . W celu prawidłowej realizacji zlecenia,

    zaraz zaraz ale udostępniają tej firmie moje dane osobowe
    podczas gdy w umowie z tepsą wyraźnie zaznaczyłem iż nie zgadzam sie na
    przetwarzanie moich danych osobowych.
    nie widze różnicy w wynajęciu firmy a w sprzedaży długów
    w obydwu przypadkach moje dane osobowe zostały przekazane
    bez mojej zgody.
    Pzdr.
    Krzysztof

  • 15. Data: 2004-11-01 20:51:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Nov 2004, Krzysztof wrote:

> [...]
    >+ > Pozdro
    >+ > Massai
    >+ zaraz zaraz ale udostępniają tej firmie moje dane osobowe

    Nie.

    >+ podczas gdy w umowie z tepsą wyraźnie zaznaczyłem iż nie zgadzam sie na
    >+ przetwarzanie moich danych osobowych.
    >+ nie widze różnicy w wynajęciu firmy a w sprzedaży długów

    Sprawa jest prosta: a kto to jest "firma" ?
    Kto to jest "osoba" ? I kto to jest "pełnomocnik" ?
    Przecież TP S.A. nie jest OSOBIŚCIE "nieistniejącym człowiekiem
    będącym firmą" - najczęsciej masz do czynienia z *pracownikami*
    TP S.A.
    Dalej mogą to być *zleceniobiorcy*.
    Przecież nie zdziwi cię że jak pozwiesz sąsiada - to zamiast niego
    może w sądzie pojawić się adwokat ?
    No to przyjmij do wiadomości że układ jest taki iż w imieniu
    strony pojawi się INNA osoba - osoba prawa, firma, która tak
    samo jak ichni "prawnik pracownik" czy ichni "prawnik
    zleceniobiorca" jest ichnim "prawnikiem zleceniobiorcą"...

    >+ w obydwu przypadkach moje dane osobowe zostały przekazane
    >+ bez mojej zgody.

    Nikomu nie "przekazują".
    Tak samo jak "pracownik TPSA" ów "przedstawiciel" występuje
    "w imieniu TP S.A.", *jako* TPSA...
    Ja doceniam że chcesz rozwamiać *wyłącznie* z prezesem albo
    najmniej "innym członkiem zarządu" ;) ale ustawodawca POZWOLIŁ
    ustanawiać pełnomocników. Każdemu. Tobie też...

    pozdrowienia, Gotfryd