  • 41. Data: 2008-09-04 20:29:55
    Temat: Re: czy mogę zwolnić pracownika w sobote?
    Od: kam <...@...pl>

    Jotte pisze:
    > Pomyśl o smsie.
    > Momentalnie masz dowód co wysłałeś i że adresat "mógł się zapoznać".

    tyle że nie masz formy pisemnej

    KG

  • 42. Data: 2008-09-04 23:16:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9pgho$1qb$1@inews.gazeta.pl kam <...@...pl> pisze:

    > tyle że nie masz formy pisemnej
    A jaką?
    Słowną? ;)))

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2008-09-05 00:44:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:g9pcmi$u8$2@inews.gazeta.pl witek

    > A smsa to co - kodem flagowym się macha, czy pisze?

    sms nie jest formą pisemną wystarczającą do skutecznego wypowiedzenia
    umowy o pracę.

    > Prawo, jak widzisz, nie nadąża (o to mi zresztą chodziło).

    Więc jak będzie to wtedy będziemy rozmawiać inaczej narazie nie jest.

  • 44. Data: 2008-09-05 00:47:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:g9pc9a$u8$1@inews.gazeta.pl witek

    > Mylisz się - to ja ci tłumaczę.

    a co mi tłumaczysz, bo narazie to jakiś bełkot wydajesz i nie bardzo
    wiesz co chcesz napisać.

    > Nie będę teraz tego roztrząsał, bo nie chcę ułatwiać komuś pozbawienia
    > pracownika środków do życia.

    czekam na odpwiedz w poniedzialek, juz będzie po rybkach wtedy. bedziesz
    mógł swobodnie pisać.

    > A kto powiedział, że zwolnienie ma być od poniedziałku, por favor?
    jak będzie miał od piątku, to w ogóle nie ma dyskusji.
    Rozmawiamy jak będzie miał od poniedziałku.

  • 45. Data: 2008-09-05 00:49:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:

    > A jaką?
    > Słowną? ;)))

    słuchaj, zdecydowanie pomyliłeś grupy.
    naprawdę nie chce mi się prowadzić akadaemickiej dyskusji na temat czy
    sms, mms przekaz wideo jest formą pisemną zgodnie z prawem.
    masz ochotę się droczyć znajdź sobie panią przedszkolankę.

  • 46. Data: 2008-09-05 03:37:14
    Od: kam <...@...pl>

    Jotte pisze:
    > A jaką?
    > Słowną? ;)))

    skoro wiesz co to jest kodeks cywilny, to pewnie i przepis o formie
    pisemnej znajdziesz

    KG

  • 47. Data: 2008-09-05 06:07:52
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:g9nb02$97$1@inews.gazeta.pl Maxiuca <m...@p...fm>

    > Co? Dawania???
    > A niech nie daje i sam na siebie tyra, zobaczymy czego się dorobi jak na
    > niczyim garbie nie pojedzie.

    > Owszem. Ale nie poszedł do biura prawnego (trzeba zapłacić) tylko
    > przylazł na grupę za darmo.

    > Masz kiepskie pojęcie o drucie.
    > Pracodawca nie powinien żerować na czyjejś ciężkiej pracy. Proste?

    > Czyli chcesz, żeby ktoś został bez środków do życia?
    > Ja tam życzę "darmozjadowi" możliwie najobfitszego posiłku. ;)

    czy si stoi czy sie lezy... ;) jak za komuny. ja sie wcale nie dziwie ze
    nie ma rak do pracy, jak wiekszosc takich z poprzedniej epoki...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 48. Data: 2008-09-05 06:10:46
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:g9ns7n$glj$1@node2.news.atman.pl Sebcio

    > To napisałem ogólnie.
    > No ale wątkoczyńca napisał, że on ciągle na zwolnieniu - pewnie zdrowie
    > styrał pracując ciężko na jakiegoś farmazona. ;)))

    a ty gdzie pracujesz? a moze nie pracujesz tylko masz "rente" zusowska
    po znajomosci zalatwiona, a moze jestes bylym ubekiem i ci sie nudzi na
    tlustej ubeckiej emeryturce;)?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 49. Data: 2008-09-05 06:18:45
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > Poniżej nie może, ale może usiłować spowodować kontrolę zasadności
    > wystawienia zwolnienia i prawidłowości jego wykorzystania (wiem z jaką
    > skutecznością - ale niby może).
    > Na razie więc jest tak, że gość przedstawił zupełnie jednostronną, wręcz
    > stronniczą wersję i prosi o podanie sposobu jak kogoś pozbawić środków
    > do życia.
    > Wobec takiego stanu wiedzy pomaganie mu w tym to IMO skurwysyństwo.
    >
    > A poza tym to pisałem nad ranem, zmęczony i postanowiłem odstawić dla
    > relaksu małą prowokacyjkę. ;))
    > No i patrz pan jak się co prostszym zagotowało... ;)))

    wychodzisz z zalozenia ze wlasciciel firmy (pracodawca, a dokladnie
    wszyscy) to zerujacy na krwi biednych pracownikow, zapominajac ze taki
    robol idzie do pracy na 8h a pracodawca musi zapierdalac na okraglo,
    zwlaszcza jak firma pracuje w systemie zmianowym, bedac miedzy mlotem
    skarbowki i kowadlem zus'u.

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. nie generalizuj, bo generalizowanie jest generalnie nie dobre;)

  • 50. Data: 2008-09-05 09:35:21
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    Luluś pisze:

    > Nie wiem czy sie nie myle, ale pracownika mozna zwolnic "w pracy",
    > tzn. musi to byc umiejscowione w "czasie i miejscu". Takze moim skromnym
    > zdaniem sobota odpada, chyba ze delikwent przyjdzie do pracy :) W co
    > watpie :)
    > Jesli sie myle niech mnie ktos poprawi... To wtedy poprawie swojego
    > profesora
    > od prawa pracy :)

    Popraw profesora, ale najpierw sprawdź dokładnie notatki z wykładów, bo
    może jednak się mylisz ;)

    Pracownika możesz zwolnic listem poleconym