  • Data: 2004-06-15 08:31:34
    Temat: Re: czy jestesmy w stanie wojny?
    Od: "adamcios" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    własnie o to mi chodzilo. teraz tylko chciałbym wiedziec czy miał prawo nasz
    ukofany premier tak postąpić. Poza tym ja sie z tym stanowczo nie zgadzam
    aby tak ogromne fundusze szły na "stabilizację" Iraku.... niech ida na
    stabilizację polskiej gospodarki np..... (to tylko taka moja mała opinia).

    I teraz czy i kto może zakwestionowac tą decyzje...?