  • 1. Data: 2009-12-31 09:42:31
    Temat: czy dziś (Sylwester/Nowy Rok) obowiązuje cisza nocna?
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    pytanie jak w temacie - czy dziś (Sylwester/Nowy Rok) obowiązuje cisza
    nocna?
    w szczególności:
    1. na Rynku we Wrocławiu?
    2. w innych rejonach miasta?

    drugie pytanie:
    czy jak zakłucam ciszę nocną to policja ma prawo __wejść__ do
    domu/mieszkania czy tylko przez próg mogą mnie pouczyć/wylegitymować/ukarać
    mandatem?

    pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2009-12-31 09:43:59
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 31-12-2009 o 10:42:31 P.H. <k...@g...w.sieci> napisał(a):

> [...]
    >
    > drugie pytanie:
    > czy jak zakłucam ciszę nocną to policja ma prawo __wejść__ do
    > domu/mieszkania czy tylko przez próg mogą mnie

    http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,7403295,Pijesz_
    w_domu__Moga_zabrac_ci_dziecko.html

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-12-31 09:49:22
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > drugie pytanie:
    > czy jak zakłucam ciszę nocną to policja ma prawo __wejść__ do
    > domu/mieszkania czy tylko przez próg mogą mnie

    --------
    luz :) dzieci zostały u dziadków :)

  • 4. Data: 2009-12-31 09:52:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    Tomek pisze:
    > http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,7403295,Pijesz_
    w_domu__Moga_zabrac_ci_dziecko.html

    A jak mówię, że w tym Państwie nawet dzieci należą w rzeczywistości do
    Władzy, a nie rodziców, to się ludzie pukają w czoło.
    A potem takie zdziwko..

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2009-12-31 09:56:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    P.H. pisze:
> [...]
    >
    > drugie pytanie:
    > czy jak zakłucam ciszę nocną to policja ma prawo __wejść__ do
    > domu/mieszkania czy tylko przez próg mogą mnie

    Zdefiniuj najpierw co to jest cisza nocna. Bo w prawie ogólnym czegoś
    takiego nie ma. Są jakieś pojedyncze regulaminy bloków, wspólnot, czy
    spółdzielni, ustalające jakieś godziny gdzie czegoś nie można, ale to
    już tam musiałbyś pytać, czy zawieszają ich działanie w noc sylwestrową.

    Ogólnie prawo karze tego, "Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym
    wybrykiem zakłóca spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo
    wywołuje zgorszenie w miejscu publicznym",
    przy czym prawo nie określa, że karalne jest tylko takie zachowanie w
    nocy. Oczywiste jednak jest, że więcej hałasować można w dzień, niż w
    nocy, a ponadto noc sylwestrowa na pewno jest traktowana wyjątkowo.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-12-31 09:58:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    P.H. pisze:

    > czy jak zakłucam ciszę nocną to policja ma prawo __wejść__ do
    > domu/mieszkania czy tylko przez próg mogą mnie
    > pouczyć/wylegitymować/ukarać mandatem?

    Co do zasady tylko przez próg - jeśli nie wpuścisz.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-12-31 09:58:29
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 31-12-2009 10:42, P.H. pisze:
    > pytanie jak w temacie - czy dziś (Sylwester/Nowy Rok) obowiązuje cisza
    > nocna?
    > w szczególności:
    > 1. na Rynku we Wrocławiu?
    > 2. w innych rejonach miasta?

    Teoretycznie tak, ale sąd powinien odstąpić od ukarania ewentualnych
    osób ją zakłócających poprzez normalne bawienie się z okazji Nowego Roku.

    --
    .B:artek.

  • 8. Data: 2009-12-31 09:58:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    Liwiusz pisze:
    [..]
    > nocy, a ponadto noc sylwestrowa na pewno jest traktowana wyjątkowo.

    Nie jest, jeśli ktoś złoży skargę.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 9. Data: 2009-12-31 10:01:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Arek pisze:
    > Liwiusz pisze:
    > [..]
    >
    > Nie jest, jeśli ktoś złoży skargę.

    To złóż skargę, że ktoś hałasuje o północy na placu Konstytucji w
    Warszawie, specjalisto-teoretyku :)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-12-31 10:05:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Liwiusz pisze:
    > To złóż skargę, że ktoś hałasuje o północy na placu Konstytucji w
    > Warszawie, specjalisto-teoretyku :)

    To organizuje Władza, więc se możesz.

    Zrób impreze w domu, a jesli jakis sasiad sie poskarzy to masz najazd i
    koniec zabawy, ignorancie-teoretyku

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com