  • 11. Data: 2009-12-31 10:12:07
    Temat: Re: czy dziś (Sylwester/Nowy Rok) obowiązuje cisza nocna?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Arek pisze:

    > To organizuje Władza, więc se możesz.

    Ach, czyli Plac Konstytucji może ryczeć do woli, ale pan Wiesio z
    Placu Konstytucji 4 m. 15 nie może mieć głośno włączonego radia? Ani
    popuszczać petard na Koszykowej?

    > Zrób impreze w domu, a jesli jakis sasiad sie poskarzy to masz najazd i
    > koniec zabawy, ignorancie-teoretyku

    Nic nie będzie, przecież mandatu nie przyjmę, sąd się nie zbierze w
    pięć minut, a policjanta do domu nie mam ochoty wpuszczać. No i w te
    najazdy w noc sylwestrową, wybacz, ale nie wierzę :)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2009-12-31 10:16:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    Liwiusz pisze:
    > Ach, czyli Plac Konstytucji może ryczeć do woli, ale pan Wiesio z
    > Placu Konstytucji 4 m. 15 nie może mieć głośno włączonego radia? Ani
    > popuszczać petard na Koszykowej?

    Jeśli jego ryk zginie w ryku namaszczonym przez Władze to może.

    > Nic nie będzie, przecież mandatu nie przyjmę, sąd się nie zbierze w
    > pięć minut, a policjanta do domu nie mam ochoty wpuszczać.

    Sami wejdą - uzasadnione podejrzenie przestępstwa.
    Sprawdza telefony, kieszenie, znajda podejrzany proszek, tabletki lub
    źdźbła... i dołeczek.

    Tak żebyś nauczył się, że Władzy się nie stawia.

    > No i w te najazdy w noc sylwestrową, wybacz, ale nie wierzę :)

    Twój problem.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 13. Data: 2009-12-31 10:21:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Arek pisze:

    > Jeśli jego ryk zginie w ryku namaszczonym przez Władze to może.

    > Sami wejdą - uzasadnione podejrzenie przestępstwa.

    Jakiego przestępstwa? Przecież to wykroczenie.

    > Twój problem.

    Właśnie o to chodzi, że nigdy problemów nie miałem z tym. Może Ty
    masz pecha i Cię waaadza nie lubi? :)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2009-12-31 10:53:17
    Od: "GUB" <j...@o...pl>

> [...]
    w_domu__Moga_zabrac_ci_dziecko.html

    > A jak mówię, że w tym Państwie nawet dzieci należą w rzeczywistości do
    > Władzy, a nie rodziców, to się ludzie pukają w czoło.
    > A potem takie zdziwko..
    >
    > Arek

    dokładnie, i takich naiwniaków jest cała masa....

    dobrej biby
    Jaro

  • 15. Data: 2009-12-31 11:26:27
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 10:56:35 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Zdefiniuj najpierw co to jest cisza nocna. Bo w prawie ogólnym czegoś
    > takiego nie ma. Są jakieś pojedyncze regulaminy bloków, wspólnot, czy
    > spółdzielni, ustalające jakieś godziny gdzie czegoś nie można, ale to
    > już tam musiałbyś pytać, czy zawieszają ich działanie w noc sylwestrową.

    Zapomniałeś o przepisach dotyczących uzdrowisk i izb zatrzymań :)

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 16. Data: 2009-12-31 11:42:27
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    A dlaczego ma odstapić ?
    BO co bo nowy rok ? A wg mnie (mojego kalendarza) nowy rok wypada w czerwcu
    i co wtedy już mi nie wolno zakłucać ciszy ? Czy choćby wyznawcy obrządku
    wschodniego mieszkający w Polsce mają nowy rok w styczniu i co wtdy im też
    nie wolno głośno sie bawić ?

  • 17. Data: 2009-12-31 11:50:56
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 31-12-2009 12:42, mz pisze:
> [...]
    > wschodniego mieszkający w Polsce mają nowy rok w styczniu i co wtdy im też

    Bo sąd to ludzie, a prawo powinno ludziom służyć. I to ogółowi. A ogół w
    nocy z 31 grudnia na 1 stycznia świętuje. Przynajmniej w tym kraju, a
    więc głośniejsze zachowywanie się, muzyka i fajerwerki to nic
    nadzwyczajnego. Wyjątki, którym to przeszkadza (np. z powodu orientacji
    na inny kalendarz niż zdecydowana większość osób) mogą wyjechać od
    odludne rejony naszego uroczego kraju.

    --
    .B:artek.

  • 18. Data: 2009-12-31 12:12:15
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 12:42:27 +0100, mz napisał(a):

    > BO co bo nowy rok ? A wg mnie (mojego kalendarza) nowy rok wypada w czerwcu
    > i co wtedy już mi nie wolno *zakłucać* ciszy ?

    Słownik ortograficzny też masz swój własny indywidualny?

    --
    marcin

  • 19. Data: 2009-12-31 13:24:06
    Od: " GK" <k...@g...pl>

    Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Liwiusz pisze:
    > [..]
    >
    > Nie jest, jeśli ktoś złoży skargę.
    >
    > Arek
    Utrwalony kontratyp (o ile dopuszczamy kontratypy dla wykroczeń, a w tej
    chwili mało kto ma chyba co do tego wątpliwości)? Brak szkodliwości
    społecznej (choćby znikomej)? Plus, w niektórych gminach, prawo miejscowe
    przewidujące odmienności dla tej nocy.

    GK

  • 20. Data: 2009-12-31 15:18:43
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Nic nie będzie, przecież mandatu nie przyjmę, sąd się nie zbierze w pięć
    > minut, a policjanta do domu nie mam ochoty wpuszczać. No i w te najazdy w
    > noc sylwestrową, wybacz, ale nie wierzę :)

    Wierzyć nie musisz, ale znam taki przypadek. Wystarczy jeden złośliwy
    sąsiad...

    Pozdrawia mPrzemek