  • 31. Data: 2009-12-31 21:31:44
    Temat: Re: czy dziś (Sylwester/Nowy Rok) obowiązuje cisza nocna?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Władza to organ będący przedstawicielem społeczeństwa

    gdzie?

  • 32. Data: 2009-12-31 22:05:49
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Arek pisze:
    > No teraz to przesadziłeś.
    > Oczywiście, że istnieją,

    Bynajmniej. To niemożliwe. Chyba że masz bardzo pokraczną definicję
    wolności.

    > lecz nie o tym my gaworzymy tylko o tym, że
    > jesteś własnością Władzy i może ona zrobić z Tobą i Twoimi dziećmi co
    > tylko zechce.

    I tak może duuuużo mniej niż dawniej, co zawdzięczamy socjalistycznym
    ruchom, które obaliły dyktatorskie rządy monarchów. Owszem, zgadza się,
    obecne ustroje silnie ciążą w kierunku monarchii (tylko inaczej
    nazwanej) i władze w takim USA są już tylko niewiele dalej od
    totalitarnej dyktatury niż Korea, ale nie istnieje całkowita wolność.

    > Znowu przedszkolna bzdura.
    > Sędziowie kształtują prawo niezgorzej niż reszta Władzy, a w Polsce
    > nawet jeszcze lepiej bo jak sędzia powie, że 2+2 jest niebieskie 5 to
    > tak jest i basta!

    Sędzia musi opierać się na prawie.

    > Nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumieć różnicy między urojonym
    > (teoretycznym) niebezpieczeństwem a rzeczywistym.

    Dziecko pod opieką ciężko pijanej matki jest zagrożone bardziej niż ty,
    gdy ja wymachuję na ciebie siekierą.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 33. Data: 2009-12-31 22:38:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Sędzia musi opierać się na prawie.

    Ty nie jesteś głupi, ty jesteś naiwny.

  • 34. Data: 2009-12-31 23:34:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    witek pisze:
    > Ty nie jesteś głupi, ty jesteś naiwny.

    Ty nie tylko jesteś cham, ty jesteś splonkowany

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 35. Data: 2010-01-01 15:11:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    [..]
    > Sędzia musi opierać się na prawie.

    Musi to na Rusi w Polsce jak chce :)

    > Dziecko pod opieką ciężko pijanej matki jest zagrożone bardziej niż ty,
    > gdy ja wymachuję na ciebie siekierą.

    Już ciężko pijanej? Czemu nie od razu upojonej?

    Głupoty wygadujesz i tyle. :(

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 36. Data: 2010-01-01 16:55:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Arek pisze:
    > Już ciężko pijanej? Czemu nie od razu upojonej?

    ke?

    > Głupoty wygadujesz i tyle. :(

    No opierałem się na cytowanym artykule. ,,Miała półtora promila, więc
    zabrano jej dziecko. '' oraz ,,Wszyscy inni uczestnicy imprezy też byli
    pod znacznym wpływem alkoholu, więc nie było nikogo, kto mógłby się
    dzieckiem zaopiekować''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek