  • Data: 2005-06-05 14:08:26
    Temat: Re: czy allegro może sprzedać dług firmie windykacyjnej?
    Od: "qwerty ytrewq" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Inna sprawa to to, ze aukcje likwidowano jej zapewne za brak znajomosci
    > regulaminu serwisu... <:
    >
    > Artur

    odpowiedź w ogóle nie na temat, a zawieszano mi konto z powodu zgłoszeń
    konkurencji , że ja nie istnieje i konto jest na fałszywe dane musiałam to
    udowadniać i tak było 3 razy !
    ale meritum sprawy jest inne!
    rozpatrujecie rzeczy nieistotne
    pytam o ochronę danych osobowych to raz, dwa jak sprawnie zareagować wobec
    firmy
    pozdrawiam