  • Data: 2005-06-05 15:40:25
    Temat: Re: czy allegro może sprzedać dług firmie windykacyjnej?
    Od: "Agata" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To, czy podpisywałaś z nimi umowę, czy nie ma w sumie drugorzędne
    > znaczenie. Ważnym jest, czy potrafią dowieść, ze korzystałaś z ich
    > usług. Możesz oczywiście stać na stanowisku, że nie, a oni będą musieli
    > dowieść swoich praw. Ale z tego co piszesz chodzi i sporą kwotę i
    > podejrzewam, że nie zostawią tego samemu sobie. Kilka możliwości
    > ustalenia istnieje. Choćby na podstawie dokonanych z Twojego konta
    > transakcji, bo przecież ktoś Ci tam płacił i pewnie tego gołębiem
    > pocztowym nie wysyłał, tylko wpłacał na jakieś konto, albo wysyłał na
    > jakiś tam adres.

    absolutnie nie było podanego mojego konta, ani też nic nie było wysyłane na
    moj adres albo z mojego adresu :)

    a co jest pewne firma windykacyjna, którą straszy allegro - a straszy się
    czymś takim stare babcie, jeżeli allegro zdaje sobie sprawę, że sąd niestety
    ale może nie przyznać im racji
    bowiem w naszym państwie organem do ścigania jest sąd a nie twor jak
    Intrum Justitia - jest ona kompletnie bezsilna i może tylko dzwonić wysyłać
    listy i zastraszać osoby na to podatne - czytaj nieświadome tego, że kto jak
    kto,ale Intrum Justitia nie ma możliwości wytoczenia im postępowania
    sądowego jedynie allegro i to tylko allegro listem oczywiście poleconym za
    potwierdzeniem odbioru może przysłać pismo przedprocesowe - ostateczne
    wezwanie do zapłaty a potem jedyne co zostaje allegro to założenie sprawy
    ALE POWTARZAM FIRMY WINDYKACYJNE W TYM PRZYPADKU Intrum Justitia - NIE MA
    TAKIEJ MOŻLIWOŚĆI i po prostu jest nieskuteczna w przypadku osób z wyżej
    podaną wiedzą, można ich normalnie w świecie olać !!!
    pozdrawiam