  • Data: 2005-06-05 16:07:33
    Temat: Re: czy allegro może sprzedać dług firmie windykacyjnej?
    Od: "Agata" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli kupię (art. 509 kc) od QXL Poland spółki z o.o. wierzytelność wobec
    > Ciebie, to nawet ja- stara babcia- będę mogła pozwać Cię do sądu o zapłatę.
    > Z tego co piszesz wynika, że szukasz przysłowiowej "dziury w całym" jak
    > uniknąć zapłaty w sytuacji gdy jest ona wierzycielowi należna.

    aby w ogóle do cesji wierzytelności doszło plus prawidłowe zawiadomienie
    podkreślam prawidłowe o zmianie wierzyciela musi istnieć przelew
    wierzytelności w trybie art 509 i następny KC! czyli firma windykacyjna musi
    wykupić mój dług oraz musi być na to dowód z konkretną datą

    wnioski są proste jak jakakolwiek szanująca się firma może korzystać z usług
    takich firemek :) zamiast samodzielnie dochodzić należności
    a bez prawidłowego przelewu wierzytelności czekam na sprawę wytoczoną mi
    przez Intrum Justitia przy tym długu koszty procesowe są niewielkie
    po prostu nie mogę się doczekać, wystarczyłoby zatrudnić jednego radcę
    prawnego a nie straszyć firemką windykacyjna, w której pracuje więcej
    maszynistek niż prawników
    pozdrawiam i lecę na rowerek !
    no i oczywiście czekam na tytuł egezkucyjny dla mnie od Intrum Justitia
    zwłaszcza, że za dwa miesiące będą za oceanem i to na bardzo długo !
    a już najbardziej będzie satysfakcjonujące odkładanie im słuchawki :) mam
    nadzieję, że faktycznie szybko będą dzwonić po tych 14 dniach &#61514;