  • Data: 2005-06-05 14:03:40
    Temat: Re: czy allegro może sprzedać dług firmie windykacyjnej?
    Od: "qwerty ytrewq" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli zadaja prowizji od transakcji do ktorej nie doszlo? Zwykle
    wyludzenie,
    > ja bym nie odpuscil w takim przypadku.
    >
    > P.

    oczywiście, ja nie wiem nawet z ilu oni transakcji mi naliczyli taką
    prowizję !
    ale chodzi o święty spokój, nie będę przecież zakładać allegro sprawy,płacić
    oraz czekać to są krętacze i myślę, że zrobiliby sobie jakąs podkładkę,
    ale żeby przekazać moje dane personalne firmie windykacyjnej? grożąc, że ona
    to wyegzekwuje ode mnie dług sądownie?
    oni mają jakiejkolwiek ze mną umowy ! to raz
    dwa - niw wyrażałam pisemnej zgody napodawanie moich danych - to narusza
    ustawę o ochronie danych osobowych
    i do tego jak najlepiej zareagować, żeby nie trwało do lata, abvy firma
    zdała sobie sprawę, że nie ma niestety podstawy prawnej !
    oni potrafią zastraszać to raz, kupiłam mieszkanie po starszej Pani,potem
    jej rodzina zanim sprzedała mi mieszkanie jeszcze około roku wynajmowała
    mieszkanie i co się okazało firma windykacyjna przysyłała zawalając moją
    skrzynkę pismami do tej Pani, o długu za netię - dopiero jak odpisałam im,
    że ta kobieta niezyje i siępo prostu ośmieszają dali spokój, ale to co się
    naczytałam byłam przerażona, wielkimi literami DŁUG IMIE I NAZWISKO oraz
    groźby jakie to nie będą koszty jak nie zpłaci długu !