eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[crosspost]o skutecznym kar sposobie, czyli fotoradary na Pomorzu. › Re: [crosspost]o skutecznym kar sposobie, czyli fotoradary na Pomorzu.
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Date: Mon, 14 Jul 2014 23:37:21 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: [crosspost]o skutecznym kar sposobie, czyli fotoradary na Pomorzu.

    On Thu, 10 Jul 2014, NetiaAbonent wrote:

    > Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > No mają znaki normalną ważność. Potem trzeba je wymienić.

    Ale przeterminowanie raczej nie uchyla ich ważności, wbrew temu co
    piszesz. Co najwyżej stanowi niedopatrzenie stawiacza znaków.
    Mówisz, że jak będzę WIEDZIAŁ (na 100%) że fizycznie stojący znak STOP
    (B-20 bodaj) jest "przeterminowany" to mogę nie ustąpić pierwszeństwa
    i sąd uzna słuszność mojego argumentu że jest on "nieważny", ewentualnie
    mogę go zdjąć bez narażania się na grzywnę (5000 zł bodaj)?
    A o to chodziło w pytaniu.

    pzdr, Gotfryd