eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[crosspost]o skutecznym kar sposobie, czyli fotoradary na Pomorzu. › Re: [crosspost]o skutecznym kar sposobie, czyli fotoradary na Pomorzu.
  • Data: 2014-07-16 19:06:29
    Temat: Re: [crosspost]o skutecznym kar sposobie, czyli fotoradary na Pomorzu.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Jul 2014, NetiaAbonent wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > A co uchyla ?

    Fizyczne zniknięcie znaku.

    > No nie, znak może być z powodu przeterminowania niewidoczny.

    To co najwyżej stanowi usprawiedliwienia dla nieprzestrzegacza :)
    (ale ciągle nie uchyla).

    > Przeterminowywanie właśnie między innymy temu służy by tak nie było.

    To jest jednak zobowiązanie dla stawiacza, nie poruszającego się :(

    > No to właśnie nie widzę w jaki sposób przeterminowany znak miałby dalej być
    > traktowany jak ważny.

    Z mocy braku "unieważnienia" istniejącego znaku.
    Musiałby istnieć przepis, że "nieważny" znak to nie jest znak.
    Czy masz pod ręką i możesz przytoczyć zarówno źródło (w sumie chodzi mi
    o "poziom" aktu, czyli czy rozporządzenie czy ustawa) jak i treść przepisu
    stanowiącego o "unieważnieniu" znaku?

    pzdr, Gotfryd