  • 41. Data: 2008-12-24 15:18:26
    Temat: Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
    Od: mihau <m...@g...com>

    On 23 Gru, 17:44, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > No tak, ale mi chodzi mi o działania sytemowe, nie kombinacje dobre dla
    > jednego czy drugiego gównianego "byznesmenka".
    > Wyrwać się na skalę państwową z bismarckowskiego systemu ubezpieczeń

    Pan Jotte pokazał poziom. Ktoś, kto próbuje nie dać się rabować,
    jednocześnie postępując legalnie i pracując na swoje utrzymanie, jest
    "gównianym byznesmenkiem".

    Pan Jotte stworzony jest do wyższych celów, na skalę państwową. Wciela
    swój plan w usenecie, opluwając ludzi, którym nie pasuje rabunek i
    próbują ugrać coś dla siebie. Niestety, innych oznak swojej walki z
    systemem nie prezentuje. Ciekawe czy z ich braku, czy strachu przed
    fiskusem?

    --
    mihau

  • 42. Data: 2008-12-25 15:51:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    > Pan Jotte pokazał poziom. Ktoś, kto próbuje nie dać się rabować,
    > jednocześnie postępując legalnie i pracując na swoje utrzymanie, jest
    > "gównianym byznesmenkiem".
    "Pan" mihau poczuł się chyba doknięty? Właściwie to słusznie. Ale, że poziom
    ma jaki ma to sobie resztę dokonfabulował i z tym dyskutuje.
    To ci dopiero poziom i to na parę chwil przed wigilią (skreślić ostatnie
    jeśli nie obchodzi).

> [...]
    > próbują ugrać coś dla siebie. Niestety, innych oznak swojej walki z
    > systemem nie prezentuje. Ciekawe czy z ich braku, czy strachu przed
    A zgaduj sobie do woli, jak się już obeżresz i pochlejesz.

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2008-12-25 20:27:23
    Od: mihau <m...@g...com>

    On 25 Gru, 16:51, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > A zgaduj sobie do woli, jak się już obeżresz i pochlejesz.

    Tak obchodzisz wigilię? To nie znaczy, że inni też.

    --
    mihau