    From: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU
    <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [cross] w pogoni za europą
    Date: Sun, 16 Jul 2017 15:39:22 +0200

    spytałem, nawet nie tylko jego, chyba się domyślasz jaka była odpowiedź...
    jak się nie domyślasz, to poproś romana, to ci wyjaśni...

    w tej firmie był człowiek... człowiek zajmujący się rozliczaniem
    samochodów... człowiek bóg... no jak tylko człowiek bóg wykrył
    nieprawidłowość... no to u winnego uginały się kolana... musiał później
    na kolanach modlić się do człowieka boga...

    oczywiście nie jest mi to do niczego potrzebne, nie chcę też nikogo
    atakować, to nie mój cel, chciałbym po prostu wiedzieć jak wyglądał
    optymalny algorytm...

    ogólnie to problem polegał na tym, że jak się tankowało do pełna - to
    było źle! trzeba było ze 30x pokołysać samochodem, żeby jeszcze ten 1-2
    litry paliwa wlazły... były też jeszcze jakieś inne wyjątki, ale już nie
    pamiętam...

    P.S.
    zapodać związane z tematem cfelonko?