  • 11. Data: 2005-01-28 15:01:39
    Temat: Re: crack no-cd to przestepstwo?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dziwne wiec dlaczego nie wydaja od razu gier z ta funkcja?
    > Caly program wgrywa mi sie na dysk, mam ich kilka i przy kazdym mialbym
    > wkladac plyte gdy chce z niego skorzystac, to troche uciazliwe, dlatego
    > tam gdzie sie da wgrywam no-cd.

    aby utrufdnic zycie piratom, chyba logiczne

    P.

  • 12. Data: 2005-01-28 15:59:39
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > możliwość korzystania z gry lub wszystkich gier danego producenta przez
    > określony czas na określonej ilości stanowisk, a kafejka dostaje specjalne
    > wersje gier lub specjalne kody.

    ???

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2005-01-28 17:11:51
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 27.01.2005 Tomasz <t...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Tego typu "łatki" jak to ładnie nazwałeś często są osobnymi plikami *.exe i na
    > przykład jakieś *.dll. Nie jest więc ingerencja w kod źródłowy a jedynie
    > podmiana plików. Podmiana plików skopiowanych z własnej płyty na własnym dysku
    > twardym. Nawet, jeżeli byłby zapis w licencji zakazujący takiego postępowania,
    > to pewnie (mam nadzieję) i tak łatwo byłoby się z tego przed sądem wybronić.

    Tak - nowy plik z .exe ze zmienionym kodem i/lub nowy plik .dll - tez ze zmienionym
    kodem. Jak na razie dlaej mowimy o naruszeniu licencji.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 14. Data: 2005-01-28 17:13:02
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 28.01.2005 Jerzy Radzimowski <K...@r...com> napisał/a:
> [...]
    > nie jest napisane, ze dany Windows czy inny program pracuje z ta a nie inna
    > biblioteka, po drugie, istota bibliotek ladowanych dynamicznie ma to w sobie
    > ze mozna je wymieniac na funkcjonalne zamienniki. Jezeli wiec rzeczone
    > oprogramowanie zalezy od systemowych czy ogolnych bibliotek to podsuwanie mu
    > innej biblioteki o prawie takiej samej funkcjonalnosci nie jest niczym
    > nadzwyczajnym i nie jest chronione zadnym prawem. Na tej zasadzie mozna by
    > zabronic instalowania klockow hamulcowych innego producenta niz w orginale.

    Po pierwsze - jesli zmieniasz biblioteke ladowana dynamicznie napisana
    przez tworcow gry - wciaz lamiesz zapisy licencyjne.

  • 15. Data: 2005-01-28 21:14:33
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > ???

    Bardzo proszę:
    http://www.cdprojekt.info/kawiarenki_gry.asp

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 16. Data: 2005-01-28 21:31:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    wrobel cwirek wrote:
> [...]
    > Caly program wgrywa mi sie na dysk, mam ich kilka i przy kazdym mialbym
    > wkladac plyte gdy chce z niego skorzystac, to troche uciazliwe, dlatego

    Masz rację. A uciążliwe jest dlatego, że kopiowanie gier odchodzi na
    całego. Dlatego twórcy gier chcą utrudnić życie przynajmniej tym, co to
    tylko grę potrafią uruchomić, ale nie potrafią jeszcze za nią zapłacić.

  • 17. Data: 2005-01-28 21:34:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jerzy Radzimowski wrote:

    > A jezeli to nie jest zmiana kilku bajtow w obcej bibliotece czyli wlam ale
    > wymiana biblioteki w calosci ?
    Rozumie, że dążysz do tego żeby biblioteki też trzeba było zabezpieczać.
    Wymiana biblioteki w całości nie różni się niczym od zmiany kilku bajtów.

> [...]
    > zabronic instalowania klockow hamulcowych innego producenta niz w orginale.

    Mówisz o podmianie bibliotek systemowych windowsa.
    Ja mówiłem od podmianie bibliotek konkretnej gry, które wcześniej
    zostały zmienione.

  • 18. Data: 2005-01-28 23:32:50
    Od: "iso" <a...@i...pl>

    > Po pierwsze - jesli zmieniasz biblioteke ladowana dynamicznie napisana
    > przez tworcow gry - wciaz lamiesz zapisy licencyjne.

    A co mnie licencja, Prawa Konsumenta :-)

  • 19. Data: 2005-01-29 20:05:03
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 28.01.2005 iso <a...@i...pl> napisał/a:

    > A co mnie licencja, Prawa Konsumenta :-)

    Ktore z praw konsumenta daje Ci mozliwosc zmiany czyjegos dziela?

  • 20. Data: 2005-01-29 20:44:57
    Od: scx <s...@w...pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net> wyklepał:

    No niestety otwierając pudełko z softem jednacześnie zgadzasz się na
    warunki licencji - podpisujesz umowę z dostawcą oprogramowania.
    Crack to modyfikacja programu - a to jest z reguły niezgodne z
    licencją.