  • 1. Data: 2005-01-27 17:12:35
    Temat: Refundacja zabiegu w przychodni
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Zapisałem się na refundowany zabieg. Dostałem termin pod koniec lutego.
    Zapisałem się również na ten sam zabieg, tylko, że płatny. Otrzymałem
    termin na początku lutego.
    Zamierzam przychodnię/nfz tak wykolegować, że zrobią mi zabieg na
    początku lutego, a kasę przesuną sobie na koniec lutego.
    Nie zamierzam płacić! Bo niby za co? Za pseudo łapówę?
    Przesunięcie/wciśnięcie w kolejkę?
    Czy przychodnie ścigają za wykonane niezapłacone zabiegi?
    Jeśli nie przychodnie to kto, nfz?

    Kto ten system wymyslił?
    Nazwiska poproszę! ;-)
    Zrobię lawatywę! ;-)

    zyga

  • 2. Data: 2005-01-27 17:37:04
    Temat: Re: Refundacja zabiegu w przychodni
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Zygmunt M. Zarzecki* wrote in
    <news:ctb7f5$9et$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Zamierzam przychodnię/nfz tak wykolegować, że zrobią mi zabieg na
    > początku lutego, a kasę przesuną sobie na koniec lutego.

    Każą najpierw zapłacić.

    Po prostu służba zdrowia to ........ (niech se każdy wstawi co chce)

    --
    Jesteś zazdrosny bo głosy mówią tylko do mnie.

  • 3. Data: 2005-01-27 18:12:16
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    _ValteR_ wrote:
    > *Zygmunt M. Zarzecki* wrote in
    > <news:ctb7f5$9et$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Każą najpierw zapłacić.

    to jest usługa
    zapłace jak za każdą usługę po

    zyga

  • 4. Data: 2005-01-27 18:31:37
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Jak ci pozwolą
    --
    Mieczysław
    ----

  • 5. Data: 2005-01-27 18:39:16
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:ctbav2$plt$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > zapłace jak za każdą usługę po

    Bilet do kina też kupujesz po seansie????

    HaNkA

  • 6. Data: 2005-01-27 18:40:51
    Od: log<n...@p...onet.pl>

    wyświetlanie seansu to nie usługa

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2005-01-27 21:15:44
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Zamierzam przychodnię/nfz tak wykolegować, że zrobią mi zabieg na początku
    > lutego, a kasę przesuną sobie na koniec lutego.

    A jak potem zamierzasz wykolegować komornika?

    > Nie zamierzam płacić! Bo niby za co?

    Za zamówioną płatną usługę?

    > Czy przychodnie ścigają za wykonane niezapłacone zabiegi?

    Pewnie to zależy od przychodni i od wartości zabiegu, ale raczej tak. Mogą
    też wezwać Policję. W końcu próbujesz wyłudzić usługę.

    Ale najprawdopodobniej po prostu nie wykonają usługi, jeśli jej wcześniej
    nie opłacisz.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 8. Data: 2005-01-28 18:39:32
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    wiadomości news:ctb7f5$9et$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > lutego, a kasę przesuną sobie na koniec lutego.
    > Nie zamierzam płacić! Bo niby za co? Za pseudo łapówę?

    i jestes z siebie dumny, drobny cwaniaczku?

  • 9. Data: 2005-01-28 18:39:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > i jestes z siebie dumny, drobny cwaniaczku?

    Wiesz, choć sposób, jaki wybrał może nie jest zbyt honorowy, tym nie mniej w
    tym co pisze jest sporo racji. Czemu jak płaci za mnie NFZ, to mogą to
    zrobić za 2 tygodnie, a jak sam zapłacę, to dzisiaj. Ja bym był za tym, by
    była możliwość rozliczania przez NFZ kosztów świadczenia również na
    podstawie faktury. Choćby do jakiejś tam wysokości wynikającej z
    wynegocjowanych kontraktów.

  • 10. Data: 2005-01-28 21:22:21
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

> [...]
    > tym co pisze jest sporo racji. Czemu jak płaci za mnie NFZ, to mogą to
    > zrobić za 2 tygodnie, a jak sam zapłacę, to dzisiaj.

    bo w kontraktach z NFZ sa limity ilosciowe a za przekroczenia nie placa

    no to przeciez tak jest