  • 1. Data: 2005-01-27 17:11:09
    Temat: sliczne buciki z CCC i niezgodnosc towaru z umowa
    Od: "jagusia" <j...@k...pl>

    Zakupilam na straganie CCC sliczne buciki koloru brazowego. Nic nie
    wykazywalo, ze zaczna one przysparzac klopotow.
    Po dwoch miesiacach od zakupu obcasy w slicznych bucikach zaczely
    przemieniac sie z kolory brazowego na na bialy.
    Po prostu farba zaczela sie scierac.
    Po zgloszeniu niezgodnosci z umowa otrzymalam odpowiedz ze oddalaja moje
    zadanie wymiany lub naprawy, a tylko godza sie na rabat 20%,
    Oto pytania.
    1. Czy mogli oddalic ot tak sobie bez podania przyczyny czy podparcia sie
    jakakolwiek ekspertyza.
    2. Czy mogli zaproponowac raba jelsi niezgodniosc obejmuje najpierw naprawe,
    wymiane i zwrot gotowki a dopiero pozniej rabat?

    pzdr
    jagusia

  • 2. Data: 2005-01-27 18:43:25
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    jagusia napisał(a):
    > 1. Czy mogli oddalic ot tak sobie bez podania przyczyny czy podparcia
    > sie jakakolwiek ekspertyza.

    mogli

    > 2. Czy mogli zaproponowac raba jelsi niezgodniosc obejmuje najpierw
    > naprawe, wymiane i zwrot gotowki a dopiero pozniej rabat?

    proponować mogli...
    zmusić do przyjęcia tylko jeśli wymiana i naprawa są niemożliwe, a
    niezgodność jest nieistotna

    KG

  • 3. Data: 2005-01-27 19:58:56
    Od: "jagusia" <j...@k...pl>

    > mogli

    > proponować mogli...
    > zmusić do przyjęcia tylko jeśli wymiana i naprawa są niemożliwe, a
    > niezgodność jest nieistotna

    no tak ale jesli mogli odrzucic bez podania powodu to znaczy ich zdaniem
    jest nieistotna.
    a wiec zaproponowali rabat.
    czyli klient praktycznie zawsze moze sie pojsc pasc.. ?
    albo na swoj koszt wolac rzeczoznawce?