  • 1. Data: 2013-07-17 06:40:34
    Temat: cookies, jeszcze...
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    A dlaczego webmasterzy na tym bannerze o cookies nie mogą dopisać:
    ..."to wq..jące wyskakujące okienko zamieściliśmy w wyniku wymogów
    dyrektywy UE 2009/136/WE. Podziękuj swoim euro(p)osłom [tu link do
    protestu]"
    ?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-07-17 08:00:50
    Temat: Re: cookies, jeszcze...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > ..."to wq..jące wyskakujące okienko zamieściliśmy w wyniku wymogów
    > dyrektywy UE 2009/136/WE. Podziękuj swoim euro(p)osłom [tu link do

    Zapewne dlatego ze:
    - na powaznej stronie firmie nie zalezy na takiej akcji
    - nie identyfikuja sie z akcją
    etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 3. Data: 2013-07-17 08:18:12
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-17 08:00, Budzik pisze:
> [...]
    następuje:

    > Zapewne dlatego ze:
    > - na powaznej stronie firmie nie zalezy na takiej akcji

    Po trzecie wyskakujący baner nie jest potrzebny. Wystarczy informacja w
    widocznym miejscu.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 4. Data: 2013-07-17 08:36:30
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 06:40:34 +0200, sqlwiel napisał(a):

> [...]
    > ..."to wq..jące wyskakujące okienko zamieściliśmy w wyniku wymogów
    > dyrektywy UE 2009/136/WE. Podziękuj swoim euro(p)osłom [tu link do

    A ktoś poza tobą twierdzi, że nie mogą? Na jakiejś stronie widziałem już
    tekst w stylu "w związku z najnowszą unijną głupotą..." i nie była to
    strona gimjoli o jej nowym lakierze do paznokietkuf.

  • 5. Data: 2013-07-17 08:48:29
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-17 08:36, Andrzej Kubiak pisze:

    > A ktoś poza tobą twierdzi, że nie mogą? Na jakiejś stronie widziałem już

    Ja nie TWIERDZĘ. Ja pytam.
    Nie odróżniasz?
    Wracaj do podstawówki :P

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-07-17 10:19:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.07.2013 08:48, sqlwiel pisze:

    > Ja nie TWIERDZĘ. Ja pytam.

    Zapytałeś ,,dlaczego'' a nie ,,czy''.

    > Nie odróżniasz?

    No najwyraźniej nie odróżniasz.

    > Wracaj do podstawówki :P

    Zanim wrócę, zapytam cię:

    Dlaczego sqlwiel popiera unijne przepisy oraz jest gorącym fanem UE?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2013-07-17 11:27:05
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 08:48:29 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > Ja nie TWIERDZĘ. Ja pytam.

    "A dlaczego webmasterzy na tym bannerze o cookies nie mogą dopisać"
    Tu jest zawarte twierdzenie, że nie mogą; pytanie dotyczy innej kwestii.

    > Nie odróżniasz?

    Odróżniam, i rozumiem to, co ktoś napisał. Nie to, co chciał napisać.

    > Wracaj do podstawówki :P

    Ja przynajmniej mogę powtórzyć edukację, tobie już demencja nie pozwoli na
    przyswajanie wiedzy.

  • 8. Data: 2013-07-17 11:40:18
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.07.2013 06:40, sqlwiel pisze:
> [...]
    > ..."to wq..jące wyskakujące okienko zamieściliśmy w wyniku wymogów
    > dyrektywy UE 2009/136/WE. Podziękuj swoim euro(p)osłom [tu link do

    W sumie, to niezły pomysł, żeby dać link "sprawdź jak 'twoi'
    europosłowie głosowali w tej sprawie" do odpowiedniego głosowania.

    Czy są te wyniki w jakiś zgrabny sposób zebrane?

    Swoją drogą, to pewnie się okaże że wszyscy głosowali za ...

    p. m.

  • 9. Data: 2013-07-17 23:11:22
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 08:18:12 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):
> [...]

    [ciach]

    > Po trzecie wyskakujący baner nie jest potrzebny. Wystarczy informacja w
    > widocznym miejscu.

    A zagwarantujesz to, pokrywając w razie czego właścicielowi owe 3% rocznych
    przychodów? :)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2013-07-17 23:14:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 11:40:18 +0200, m napisał(a):
> [...]
    > Czy są te wyniki w jakiś zgrabny sposób zebrane?
    > Swoją drogą, to pewnie się okaże że wszyscy głosowali za ...

    "Czy jesteś za tym by ograniczyć śledzenie użytkowników przez krwiożercze
    korporacje?" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944