  • 1. Data: 2013-07-16 13:01:19
    Temat: znikaja ludzie zadajacy niewygodne pytania
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    Tusk przyjeżdża do gimnazjum na spotkanie z dziećmi. Przychodzi moment
    zadawania pytań, Jasio podnosi rekę
    - Jakie masz do mnie pytanie? -pyta Tusk
    - Zasadniczo to mam dwa pytania. Pierwsze, czy lot do smoleńska był
    cywilny czy wojskowy? I drugie, czy w końcu był ten trotyl na skrzydłach
    czy nie?
    Nagle dzwoni dzwonek.
    Dokończymy po przerwie- mówi Tusk
    Po przerwie wszyscy wracają na swoje miejsca, Małgosia podnosi rękę.
    -Tak? Jakie masz pytanie?
    - Zasadniczo to mam trzy pytania. Pierwsze, czy lot do smoleńska był
    cywilny czy wojskowy? Drugie, czy w końcu był ten trotyl na skrzydłach
    czy nie? I trzecie, dla czego dzwonek zadzwonił 20 minut wcześniej a
    Jasia nie ma z nami w klasie?

    wakacyjnie, offtopicznie, krosowo ;)

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-07-16 14:12:42
    Temat: Re: znikaja ludzie zadajacy niewygodne pytania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > dla czego

    dla tego...?

    P.S. W sumie smieszne rzeczywiście. juz Tylko dzieci zastanawiaja sie, czy
    trotyl był na skrzydlach czy moze nitrogliceryna w lekach... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 3. Data: 2013-07-16 15:22:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 16 Jul 2013 13:01:19 +0200 osobnik zwany hiki o!
    napisał:

    > wakacyjnie, offtopicznie, krosowo ;)

    dużo masz jeszcze tych sucharów w gimnazjum?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-07-16 16:02:30
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 16.07.2013 15:22, masti wrote:

    > dużo masz jeszcze tych sucharów w gimnazjum?

    jak sie podoba to zrobie w cyklu jakims ;)

    zen.aspx

  • 5. Data: 2013-07-16 16:06:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.07.2013 15:22, masti pisze:

    > dużo masz jeszcze tych sucharów w gimnazjum?

    Ciekawe, czy głąb załapie sarkazm ;->

  • 6. Data: 2013-07-16 16:06:58
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 16.07.2013 16:06, Andrzej Lawa wrote:

    > Ciekawe, czy głąb załapie sarkazm ;->

    Rozmawiasz samz sobą? :)

    zen.aspx

  • 7. Data: 2013-07-16 17:15:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:
    > Tusk przyjeżdża do gimnazjum na spotkanie z dziećmi.

    do jakiego gimnazjum chodzisz?

  • 8. Data: 2013-07-16 17:19:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    zaraz potem jak znajdzie górnika :)