    Date: Thu, 27 Jan 2011 15:20:51 +0100
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co wchodzi w skład mieszkania?

    Użytkownik Andrzej Ława napisał:

    > Cóż, z mojego doświadczenia z kilkoma różnymi (swoimi i nie tylko)
    > umowami wynika, że zwyczajowo przyjmuje się, że wszystko co jest
    > przymocowane tak, że nie da się gołymi rękami bez uszkadzania zabrać -
    > zostaje.

    i właśnie tutaj się różnimy, bo że bez uszkadzania to się zgadzamy, ale
    że gołymi rękami to już nie (chociaż może taki Pudzianowski to by i
    gołymi rękami odkręcił kaloryfer, a i ja bym wyjął kontakt ze sciany bez
    jego uszkodzenia :-) i narzędzi )

    > Naciągane. Mój dom jest np. de facto przykręcony do gruntu a nie
    > przymurowany ;->

    Więc może niepotrzebnie robiłeś pozwolenie na budowę :-) (ale tu w grę
    wchodziła jeszcze powierzchnia, przeznaczenie, i podłączane instalacje).