  • Data: 2011-01-27 14:27:09
    Temat: Re: co wchodzi w skład mieszkania?
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Misiek napisał:

    > Nie jestem pewien czy do konca masz racje, ale byc moze. Jak dla mnie
    > wyposazenie jest rowniez wazne, inaczej faktyczbnie zerwijmy podlogi,
    > odkrecmy krany (itd itp) i oddajmy "czyste mury" - mimo iz w czasie
    > ogledzin to wszystko tam bylo, malo tego - nalezy do standardowego
    > wyposazenia mieszkania.

    Więc może dobrym pomysłem przy sprzedawaniu mieszkania jest umieszczenie
    na wejsciu ostrzeżenia (takiego jak umieszczają sklepy i katalogi
    sprzedażowe) że akcesoria dodatkowe i wyposażenie jest tylko dekoracją i
    nie wchodzi w zakres transakcji. Inaczej dojdziemy do absurdu w drugą
    stronę, że te napoczęte pół litra na stoliku zwiększyło wartość
    mieszkania i trzeba je zostawić przy sprzedaży.