  • 31. Data: 2006-03-06 09:35:22
    Temat: Re: co sie zmieni po slubie?
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:dugurg$jpg$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    drudzy -

    > ROTFL
    > Dla ciebie pokręcic imie to drobna pomylka? Żenada.

    oczywiscie, to przeciez zadna tragedia przekrecic czyjes imie.
    a ty sie probujesz powiesic po czyms takim?

    > Przychylam się do zdania Marty że kpk to dla prawnika Kodeks
    postepowania
    > karnego, no bo jak by ci to wytłumaczyc zebys zrozumial... kodeks
    prawa
    > kanonicznego to o d.. mozesz sobie w sadzie roztrzaskac ;-)

    cieszy mnie to, ze sie przychylasz do czyjegos zdania :-)
    wiesz, ja to sobie moge roztrzaskiwac cokolwiek o cokolwiek. jednak
    niektorym mlodym ludziom bardzo przeszkadza brak ich legitymacji

    Co do prawników
    > pisanych przez rozne "p" to sorry winetou ale z ciebie prawnik jak z
    koziej
    > dupy trąba, nie pierwszy raz dajesz tego wrecz namacalny dowod.

    dziekuje za nadzwyczaj ambitna opinie napisana przez prawnika pisanego
    przez najbardziej pekate >pe<

    --
    pozdro
    ape

  • 32. Data: 2006-03-06 15:57:14
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > nie pomyliles czasem grup?
    > dla wierszoklepow to raczej gdzie indziej...

    Dla naćpanych, co nie rozpoznają imienia rozmówcy - tym bardziej.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 33. Data: 2006-03-06 15:58:43
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > 1. sorki, faktycznie pomylilem literki w imieniu. nie przywiazuje
    > zbytniej uwagi do nazw wlasnych, mario, marto, mariko, marieto....

    Skoro tak, to nie masz zapewne nic przeciw nazywaniem cię np. 'kapo' ?
    Też tylko 'pomyliłem' literki.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 34. Data: 2006-03-06 15:59:30
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > oczywiscie, to przeciez zadna tragedia przekrecic czyjes imie.

    Dla prostaka - żadna.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 35. Data: 2006-03-06 21:09:28
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Dla naćpanych, co nie rozpoznają imienia rozmówcy - tym bardziej.

    mam gdzies te twoje ma szeri mari, eskuelsesmanie:-)
    mysle, ze dobrze zapamietalem kim jestes?
    ... a z reszta wisi mi to i dynda :D

    btw: i tak ci nie da niejaka prawie mickiewiczowska walewska
    :-)))))))))))))))))))

    --
    pozdro
    ape

  • 36. Data: 2006-03-06 21:15:35
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Dla prostaka - żadna.

    wow, jaka wyedukowana gentelmana sie odezwala
    jestes jej pleni(m)potentem?
    i tak ci nie da :-)))))))))))))

    --
    pozdro
    ape

  • 37. Data: 2006-03-06 21:21:25
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Skoro tak, to nie masz zapewne nic przeciw nazywaniem cię np. 'kapo'
    ?
    > Też tylko 'pomyliłem' literki.

    to przeciez nie moj problem, a twoj, eskuelsesmanie :P
    spytaj zatem swojej kuel-mamusi :-)))))))

    --
    pozdro
    ape