  • 21. Data: 2006-03-03 22:01:24
    Temat: Re: co sie zmieni po slubie?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *ape* wypowiedziała te słowa:

    > czy ja snie czy czytam cie na jawie, mario?
    ~~~~~
    Chyba jednak śnisz ;-PP

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 22. Data: 2006-03-04 06:26:05
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *ape* wypowiedziała te słowa:

    > ~~~~~
    > Chyba jednak śnisz ;-PP

    Najlepszy dowód na to, że nie należy bakać pisząc jednocześnie na listy
    dyskusyjne.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 23. Data: 2006-03-04 19:00:37
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:duae13$a4p$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > To po co (na tekst, że z prawno-finansowego punktu widzenia dla
    dziecka
    > nie ma znaczenia czy jest ślubne czy nie) pytasz, co na to kpk?

    pisalem przeciez zebysmy odrzucili finanse, a zajeli sie prawem, czyz
    nie?
    zatem chyba calkiem oczywiste, ze odnioslem sie do kpk?
    co tu nie jesy jasnego i oczywistego dla ciebie, mario?
    napisz, a chetnie wyjasnie

    --
    pozdro
    ape

  • 24. Data: 2006-03-04 19:01:25
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *ape* wypowiedziała te
    słowa:

    > ~~~~~
    > Chyba jednak śnisz ;-PP

    jednak mysle, ze nie :-PP

    --
    pozdro
    ape

  • 25. Data: 2006-03-04 19:02:37
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Najlepszy dowód na to, że nie należy bakać pisząc jednocześnie na
    listy
    > dyskusyjne.

    popieram w calej rozciaglosci tematu :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 26. Data: 2006-03-05 06:03:43
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marta Wieszczycka"

    > co tu nie jesy jasnego i oczywistego dla ciebie, mario?

    Naprawdę jaka jesteś Mario, nie wie nikt ...
    A to że jesteś Martą, chyba ci się śni
    Ape nabakany to powiedział mi
    Mon chere Marie ....

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 27. Data: 2006-03-05 13:19:39
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    ape napisał(a):

> [...]
    > zatem chyba calkiem oczywiste, ze odnioslem sie do kpk?
    > co tu nie jesy jasnego i oczywistego dla ciebie, mario?

    Jeśli nie masz nic ciekawego do napisania, to po prostu nie pisz.
    Dla prawników kpk, to kodeks postępowania karnego, który z tematem, na
    który odpowiedziałeś nie ma nic wspólnego.
    No, ale skoro masz problem nawet z odczytaniem imienia rozmówcy z
    nagłówka, to czego ja od Ciebie wymagam...
    Koniecznie chcesz, żeby zaczęto się zaliczać do grupowych trolli?
    EOT.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl

  • 28. Data: 2006-03-05 16:22:18
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:dueohu$1og$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > nagłówka, to czego ja od Ciebie wymagam...
    > Koniecznie chcesz, żeby zaczęto się zaliczać do grupowych trolli?

    1. sorki, faktycznie pomylilem literki w imieniu. nie przywiazuje
    zbytniej uwagi do nazw wlasnych, mario, marto, mariko, marieto....
    2. sa prawnicy przrz rozne >pe< pisani. dla jednych kpk to tylko kodeks
    postepowania karnego i jedynie ten zobacza w worku od obroku. drudzy -
    mniej zadufani w sobie - zastanowia sie chociaz czy aby nie chodzi o
    kodeks prawa kanonicznego zwlaszcza, ze jakis dupek wciaz sie upiera, ze
    chodzi o dzieci nieslubne.
    3. no, ale skoro ogromnym problemem dla ciebie jest moja drobna pomylka
    w imieniu, to czego ja od ciebie wymagam?

    --
    pozdro
    ape

  • 29. Data: 2006-03-05 16:24:27
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Naprawdę jaka jesteś Mario, nie wie nikt ...
    > A to że jesteś Martą, chyba ci się śni
    > Ape nabakany to powiedział mi
    > Mon chere Marie ....

    nie pomyliles czasem grup?
    dla wierszoklepow to raczej gdzie indziej...

    --
    pozdro
    ape

  • 30. Data: 2006-03-06 09:20:39
    Od: "iza" <i...@e...pl>

> [...]
    > 3. no, ale skoro ogromnym problemem dla ciebie jest moja drobna pomylka
    > w imieniu, to czego ja od ciebie wymagam?

    ROTFL
    Dla ciebie pokręcic imie to drobna pomylka? Żenada.
    Przychylam się do zdania Marty że kpk to dla prawnika Kodeks postepowania
    karnego, no bo jak by ci to wytłumaczyc zebys zrozumial... kodeks prawa
    kanonicznego to o d.. mozesz sobie w sadzie roztrzaskac ;-) Co do prawników
    pisanych przez rozne "p" to sorry winetou ale z ciebie prawnik jak z koziej
    dupy trąba, nie pierwszy raz dajesz tego wrecz namacalny dowod.

    Iza