  • 11. Data: 2004-09-29 11:37:16
    Temat: Re: co robic ze starymi fakturami
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cje5rg$48d$2@news.onet.pl>, Lesio5 wrote:
    > Ilości tonowe. To oznacza KILKA ton starych faktur.

    Jeszcze się zorientuj czy nie masz na swoim terenie (lub w rozsądnych
    okolicach) jakiejś papierni przerabiającej makulaturę. Przy tonowych
    ilościach to kwestia dogadania się z nimi aby przemiał nastąpił w momencie
    dostaczenia tych papierów. Za dawnych czasów (a może i nadal) tak były
    przerabiane (pod nadzorem odpowiednich służb) np. zużyte banknoty. Z
    pewnością wyjdzie to taniej niż zabawy z niszczarkami.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2004-09-29 11:57:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-09-29 12:47, Lesio5 rzecze:
    > Juz napisalem. Ze wzgledu na ochrone danych osobowych osób których adresy
    > idnieja na fakturach.

    Jaką ochronę danych osobowych na... fakturach!?
    Co to za schizo !?!?
    Jakieś konkretne paragrafy ?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 13. Data: 2004-09-29 11:59:36
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:cp6ejc.tn9.ln@ziutka.router...
> [...]
    > przerabiane (pod nadzorem odpowiednich służb) np. zużyte banknoty. Z
    > pewnością wyjdzie to taniej niż zabawy z niszczarkami.

    tak, masz racje - mozna sie sie tak dogadac, tylko trzeba miec na pismie ze
    zniszczono komisyjnie w obecności os. takiej a takiej.

  • 14. Data: 2004-09-29 16:41:58
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    > Dnia 2004-09-29 12:47, Lesio5 rzecze:
    >
    > Jaką ochronę danych osobowych na... fakturach!?

    Nazwisko, adres, podpis osoby fizycznej. Nie widziales firm jednoosobowych?
    Dzialalnosci gospodarczej? Takis niekumaty?

    Oczywiscie ze dane z faktur podlegaja OCHRONIE i nie powinny byc
    udostepnione osobom niepowolanym. A takie jest niebezpieczenstwo przy
    oddaniu niezniszczonych faktur na makulature.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 15. Data: 2004-09-29 16:42:42
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "L." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wiec na powaznie. Sa firmy które zajmuja sie archiwizacja papierów
    > nalezy szukac, bo sa tansze i bardzo drogie i negocjowac cene...

    Dzieki. Juz znalazlem pare namiarów w Wawie.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 16. Data: 2004-09-29 18:05:11
    Od: "Szwajcar" <czadownia(to_usun_razem_z_nawiasami)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@v...peeI> napisał w wiadomości

> [...]
    > jednoosobowych?
    > Dzialalnosci gospodarczej? Takis niekumaty?
    >
    > Oczywiscie ze dane z faktur podlegaja OCHRONIE i nie powinny byc

    Tylko dane osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.
    Ewidencja Działalności Gospodarczej jest jawna.

    --
    pozdrawiam
    Piotr Müller

  • 17. Data: 2004-09-29 18:29:19
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    Użytkownik "Szwajcar" <czadownia(to_usun_razem_z_nawiasami)@poczta.onet.pl

    napisał w wiadomości news:cjetgk$sf8$1@news.dialog.net.pl...

    > Tylko dane osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.
    > Ewidencja Działalności Gospodarczej jest jawna.

    Tyle, ze +6 lat temu nie istniala. A dokumenty (niewazne faktury) pochodza
    wlasnie z tamtego okresu. Pudło.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 18. Data: 2004-09-29 18:35:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-09-29 18:41, SQLwysyn rzecze:
    > Nazwisko, adres, podpis osoby fizycznej. Nie widziales firm jednoosobowych?
    > Dzialalnosci gospodarczej? Takis niekumaty?

    Co to ma do rzeczy. Mogę mieć nawet dane sąsiada i innego dziada.

    > Oczywiscie ze dane z faktur podlegaja OCHRONIE i nie powinny byc
    > udostepnione osobom niepowolanym. A takie jest niebezpieczenstwo przy
    > oddaniu niezniszczonych faktur na makulature.

    Podaj mi KONKRETNE przepisy, które mówią, że te dane z faktur podlegają
    rzekomej ochronie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 19. Data: 2004-09-29 18:37:28
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    SQLwysyn wrote:

    > Tyle, ze +6 lat temu nie istniala.

    Co nie istniało? Ewidencja gospodarcza?

    KG

  • 20. Data: 2004-09-30 01:57:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cje8gd$1m9$1@nemesis.news.tpi.pl>, L. wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    > tak, masz racje - mozna sie sie tak dogadac, tylko trzeba miec na pismie ze
    > zniszczono komisyjnie w obecności os. takiej a takiej.

    Dlaczego? Zrozumiałem, że istotą jest nieupublicznianie danych osobowych a
    nie udokumentowanie zniszczenia. Zresztą protokół zawsze można sporządzić.

    --
    Marcin