  • Data: 2004-07-21 11:55:32
    Temat: Re: co moze kruk ?/troche O
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Traaq" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cdlk2u$6gk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]

    Przeczytałam te wszystkie odpowiedzi i generalnie co osoba to inne
    zdanie:-)) Może byście Panowie uzgodnili jedno stanowisko dla potomnosci- w
    punktach dla ułatwienia :-)

    1. czy Kruk itp ma prawo operować danymi dłuznika - vide np ta sprawa
    http://gazetabankowa.pl/dzialy_gb_3/instrumenty/praw
    o/0,5810,141,art.html
    2. czy realna jest wizja ze taka firma pokusi się o sądowe dochodzenie
    swoich roszczeń zakładając ze odpowiedz na pierwsze pytanie brzmi "tak"
    3. czy mozna krukowi i innym windykacyjnym kazac spadac na drzewo i żądać
    zaprzestania przetwarzania danych osobowych zakladajac ze odpowiedz na
    pierwsze pytanie brzmiala "nie"

    I moze jak juz to ustalicie to w jakies FAQ?:-)

    HaNkA