  • Data: 2004-07-21 13:04:11
    Temat: Re: co moze kruk ?
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz się obudź ;)

    a moze Ty sie obudz? :]

    jas72 pyta czy 'kruk' moze mu cos zabrac w razie odwiedzin.

    1. nie ma obowiazku wpuszczac 'kruka' do domu.
    2. 'kruk' sila wejsc nie moze.
    3. kruk ma prawo sie domagac.
    4. kruk nie ma prawa zabierac czegokolwiek sila.
    5. kruk moze sobie dzwonic.
    6. kruk moze wysylac listy.

    Stasiu wyobraz sobie, ze posiadam cos, co nalezy do Ciebie i trzymam to
    w swoim mieszkaniu. co Ty mozesz? mozesz mnie wezwac do oddania tego,
    co Twoje. a ja moge powiedziec spadaj i Ty nie masz prawa wejsc mi do domu
    w celu odebrania swojej wlasnosci. musisz isc do sadu i jak bedziesz
    dysponowal wyrokiem zaopatrzonym w klauzule wykonalnosci mozesz udac
    sie do komornika i on moze do mnie przyjsc i rzecz odebrac aby Tobie oddac.
    i ja za to wszystko zaplace jesli komornik bedzie mial z czego na oplaty
    ode mnie wyegzekwowac.

    pozdr.
    marcin