  • Data: 2004-07-21 14:14:53
    Temat: Re: co moze kruk ?
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaś nie napisał jakoby nie chciał wpuścić Kruka do domu.

    nie napisal tez, ze chce wpuscic, ale moge domniemac, ze nie chce skoro
    obawia sie czy moga mu cos wziac.

    > Patrz Ad 1 + Jas może dobrowolnie oddać ... tego też nie napisał.

    no i nie napisal, ze chce...

    > A czytasz moje posty ?
    > A przeczytaj <cdlhjg$7sb$1@nemesis.news.tpi.pl>

    ??

    prokuratura? chyba nie rozumiesz o czym pisze. :)

    > Klauzula wykonalnosci na wyrok nakazujacy odebrac np szafke ... Cos mi
    > nie gra ...

    no nie musi byc wyrok, musisz dysponowac tytulem egzekucyjnym zaopatrzonym
    w klauzule wykonlnosci art. 776 k.p.c., a rodzaje tyt. egz. znajdziesz w
    art. 777 k.p.c.
    na podstawie art 1041 k.p.c. komornik wykonuje egzekucje polegajaca na
    wydaniu wierzycielowi rzeczy ruchomej. idywidualnie oznaczonej, co do
    tozsamosci albo co do gatunku.
    wyobraz sobie, ze kupiles ode mnie szafke. zaplaciles, dysponujesz umowa,
    a ja szafki Tobie nie wydalem i jestem Twoim dluznikiem :)

    > A przed chwila napisales ze nakaz bedzie na oddanie przykladowo szafki

    moze byc i szafka. a oplaty, o ktorych napisalem, to oplaty stale za
    egzekucje odebrania rzeczy - art. 44 ust. 3. ustawy o komornikach sadowych
    i egzekucji, a takze art. 50 i nastepne tej ustawy. finalnie i tak za
    wszystko placi dluznik. juz teraz rozumiesz?

    pozdr.
    marcin