  • Data: 2006-08-29 20:01:39
    Temat: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek napisał(a):
    > Jest w stanie. Moi sąsiedzi mają małego pieska. Wyjechali na kilka dni i
    > tylko ktoś z rodziny przychodził go karmić i wyprowadzać. Pod nieobecność
    > tej osoby, czyli przez prawie cały czas, wył jakby go ktoś torturował.

    No tak, ale z podanego przykladu, winnym jest wlasciciel psa... A
    niestety czesto sie tak dzieje, ze kupuje psa ktos, kto nie powinien go
    wogole miec. Tutaj sie zgadzam.

    > Nie muszę znać się na psach żeby mieć zdanie na temat uciążliwości ich
    > ujadania, srania po chodnikach czy kąsania ludzi.

    Tylko ze drugie i trzecie jest raczej objawem niefrasobliwosci
    wlascicieli. I tak jak wyzej. Sa osoby ktore nigdy nie powinny kupowac
    sobie psa.

    > Na Słońce nie ma rady. O tym czy masz psa możesz sam zdecydowac oceniając
    > czy masz na to warunki i wybierając odpowiednią rasę/sztukę.

    Dokladnie tak. To nie jest wina psa. Kazda rasa ma inne potrzeby. Zgodze
    sie jak najbardziej ze jedne pasuja do takich warunkow a inne do innych.
    Jednak nie pies jest winien, ale wlasciciel. Co do tego mamy pelna
    zgodnosc.
    Jednak w przypadku watkotworcy smiem twierdzic, ze psy sa dobrze
    ułożone, bo nieułożonych na pewno wlasciciel nie wpusciłby do domu na
    noc. Wiec mozna założyć z dużą doza prawdopodobieństwa, że to sąsiad
    prowokuje takowe zachowanie psa.
    Oczywiscie teoretyzuje, bo zeby wydac jednoznaczna opinie to chyba
    musialbym tam pojechac i na wlasne oczy zobaczyc co i jak.

    > Prawdziwy, z mojego własnego doświadczenia.

    IMHO pies nie powinien tak reagowac. Ale nie mam zamiaru kwestionowac
    Twojego doswiadczenia.

    pozdrawiam,
    Przemek O.