  • 1. Data: 2002-06-29 19:56:08
    Temat: chinska pomidorowa samorobna
    Od: <m...@h...com>

    Pierwszy raz zrobilam, chociaz sie zaprzysiegalam, ze tylko od chinczyka
    nigdy zadnej innej. Ale mialam pecha, zostalo mi pol garnka rosolku kurzego.
    No przeciez nie wyleje...
    Pokroilam 2 persi na paseczki i dorobilam rosolku z mysla, zeby tam kawalki
    mieska byly. Wlalam duzo plynnych przetartych pomidorow, tak zeby bylo
    geste. No i przyszlo przyprawiac: 2 lyzki imbiru w syropie, ktorego
    oczywiscie nie mialam, wiec szczodrze sypnelam pudrem, chlust sosu sojowego,
    2 lyki brazowego cukru, szczypta cayenne (dalam 3 i zalowalam), no i
    oczywiscie kielki tauge. Podgrzalam i wyszla prawie chinska zupka...

    Pozdrawiam ochotnikow
    ******
    m-gosia
    ******

  • 2. Data: 2002-06-29 20:03:17
    Temat: Re: chinska pomidorowa samorobna
    Od: <m...@h...com>

    Bardzo przepraszam, pomylilam grupy.

  • 3. Data: 2002-06-29 22:10:18
    Od: e...@p...onet.pl (Marek Janczur)

  • 4. Data: 2002-06-30 00:04:57
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości
    > Bardzo przepraszam, pomylilam grupy.

    ooo a na której dają takie dobre rzeczy? :-)

    pozdr.

  • 5. Data: 2002-06-30 08:04:17
    Temat: Odp: chinska pomidorowa samorobna
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Na pl.rec.kuchnia
    Sam tam czesto zagladam.Ale potem slinka mocno cieknie:)))
    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2002-07-02 15:20:23
    Od: Andrzej z Zaborza <m...@p...onet.pl>

    Sat, 29 Jun 2002 20:03:17 GMT, <m...@h...com> tak się wyraził(a):
    > Bardzo przepraszam, pomylilam grupy.

    Jeszcze raz takie coś i spotkamy się w sądzie ;)))))

    --
    Pozdro Andrzej
    Bądź moim gościem: http://www.endrju.host.sk

    begin I_Love_Micro$oft_(KLEZ).mp3