  • 1. Data: 2002-06-29 17:30:01
    Temat: wolny dostęp do zawodów prawniczych
    Od: "news.onet.pl" <b...@p...onet.pl>

    Jak wszystkim nam wiadomo dostęp do zawodu adwokata i radcy prawnego dla
    absolwentów prawa jest ograniczony.
    Ograniczenie to polega na tym, iż bez wsparcia w rodzinie niestety
    niemożliwe jest uzyskanie prawa do wykonywania zawodu.
    Moim zdaniem powinno się coś z tym zrobić. Chętnie nawiązałbym kontakt ze
    studentami prawa, absolwentami oraz wszystimi, którzy uważają obecny stan za
    chory.
    Może spróbowalibyśmy się skonsolidować i zrobić z tym porządek?
    b...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-07-01 06:35:51
    Temat: RE: wolny dostęp do zawodów prawniczych
    Od: r...@i...pl (BOHO)

    W pelni sie zgadzam, zeby sie dostac nalezy miec kase, rodzine, lub poprosyu
    byc nie dozagiecia geniuszem (ale jak beda chcieli to i tak cie uwala).
    Trzeba cos z tym zrobic!!!

    Pozdrawiam,
    BOHO

    INTERIA.PL: Portal pelen informacji... >>> http://link.interia.pl/f15fd

    INTERIA.PL: Portal pelen informacji... >>> http://link.interia.pl/f15fd

  • 3. Data: 2002-07-02 15:20:24
    Od: Andrzej z Zaborza <m...@p...onet.pl>

    1 Jul 2002 08:35:51 +0200, BOHO tak się wyraził(a):
    > W pelni sie zgadzam, zeby sie dostac nalezy miec kase, rodzine, lub poprosyu
    > byc nie dozagiecia geniuszem (ale jak beda chcieli to i tak cie uwala).
    > Trzeba cos z tym zrobic!!!

    Reszta na tej grupie chyba jednak posiada atuty o jakich wspomniałeś
    Kalisz się bardzo ujął że nie chodzi tu o kasę tylko o jakość
    wykonywanego zawodu, chłe chłe czy on uważa wszystkich za durni?

    --
    Pozdro Andrzej
    Bądź moim gościem: http://www.endrju.host.sk

    begin I_Love_Micro$oft_(KLEZ).mp3