  • 21. Data: 2010-10-31 19:35:12
    Temat: Re: chemtrails - czy to jest możliwe?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2010 20:06:54 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > ile czasu sie uchowała tajemnica, że podstawy do rozpoczęcia były dość
    > wątpliwe?

    Ale czy ta informacja cokolwiek zmieniła?

    --
    best regards,
    scream

  • 22. Data: 2010-10-31 19:47:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-31 20:35, scream pisze:

    > Ale czy ta informacja cokolwiek zmieniła?

    I czy jest znana / uważana za prawdziwą wśród "idiotów", czyli
    większości wyborców? Prawda jest taka, że większość ludzi myśli, że
    Saddam miał broń masowego rażenia, że bin Laden żyje w Afganistanie, i
    że zagraża nam globalne ocieplenie.

    Nawet upublicznienie maili dowodzących, że stręczyciele GO robią
    sobie z nas jaja dla pieniędzy niewiele zmieniło.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2010-10-31 19:56:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://www.youtube.com/watch?v=N1KvgtEnABY

  • 24. Data: 2010-10-31 20:33:28
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 31.10.2010 20:06, Marek Dyjor wrote:

    > ile czasu sie uchowała tajemnica, że podstawy do rozpoczęcia były dość
    > wątpliwe?

    A ile czasu uchowują się informacje odnośnie np. 9/11 (pomijając tutaj
    różne karkołomne teorie wersja oficjalna i tak się nie trzyma kupy) ?
    Zresztą, tak jak inni już zauważyli, prawda może leżeć na stole i nikt
    po nią nie sięga. Wyjątkiem jest takie śledztwo odnośnie więzień CIA,
    ale ta sprawa toczy się chyba tylko dlatego, że ktoś ma w tym interes
    (zresztą nie jest powiedziane jak całość się skończy - może umożeniem od
    A do Z, a może jakimś nowym potworkiem legislacyjnym).

    --
    Tomek

  • 25. Data: 2010-11-01 11:14:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    oxy napisa?(a):

    > - wszystko wskasuje na coś niewinnego
    > niewinnego na dużą skalę :)

    To są działania Duchów z zaświatów ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 26. Data: 2010-11-01 11:29:36
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 30.10.2010 16:48, Arek wrote:
    > W dniu 2010-10-30 15:30, oxy pisze:
    > [..]
    >
    > Oczywiście, że można!
    > Prawo ma pętać pospólstwo, a nie Władze.
    >
    > A co do trucia to obecnie każde żarcie naszprycowane jest
    > soją - szkodzi męskiej populacji

    Tylko skad w Indiach tyle ludzi, skoro wiekszosc mieszkancow zajada od
    malego soje kilka razy dziennie? ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 27. Data: 2010-11-01 11:35:21
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-11-01 12:29, Tomasz Chmielewski pisze:
    > Tylko skad w Indiach tyle ludzi, skoro wiekszosc mieszkancow zajada od
    > malego soje kilka razy dziennie? ;)

    Skąd takie przekonanie co do tego co jedzą w Indiach?
    Tak poza tym - tam dzietność też już mocno spadła.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 28. Data: 2010-11-01 11:36:09
    Od: "oxy" <o...@o...pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > Ok, pytasz o fakty prawne dotyczące tego czy ktoś (nie wiadomo kto) może
    > robić coś (niewiadomo co) ;)

    właśnie jako słusznie zauważasz - ani nie wiadmo co ani niewiadmo kto

  • 29. Data: 2010-11-01 12:33:01
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01.11.2010 12:35, Arek wrote:

    > Skąd takie przekonanie co do tego co jedzą w Indiach?

    Np. poczytaj, popodrozuj itp.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 30. Data: 2010-11-01 13:16:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-11-01 13:33, Tomasz Chmielewski pisze:
    > Np. poczytaj, popodrozuj itp.

    Pytam Ciebie.

    Bo może soja i kukurydza to tradycyjne jedzenie w Indiach?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com