  • 1. Data: 2010-03-22 18:30:13
    Temat: budowa masztu...
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Chce postawić maszt kratownicowy. wysokość jeszcze nieznana- w granicach 5-10m
    z tego co wiem wymagane jest pozwolenie budowlane, przy trwałym mocowaniu w
    ziemi.
    Czy jest moze jakaś łatwiejsza droga legalnej budowy takiego masztu ? (taki "wóz
    drzymały")
    Maszt ma stac we wsi, na mojej posesji.

  • 2. Data: 2010-03-22 19:30:07
    Temat: Re: budowa masztu...
    Od: ".Artur." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mocowaniu w ziemi.
    > Czy jest moze jakaś łatwiejsza droga legalnej budowy takiego masztu ?

    Może taki?

  • 3. Data: 2010-03-22 19:31:47
    Od: ".Artur." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl>

> [...]
    > mocowaniu w ziemi.
    > Czy jest moze jakaś łatwiejsza droga legalnej budowy takiego masztu ?

    http://sklep.delta.poznan.pl/podstawa-masztu-balasto
    wego-mb-3-plus_c336_p3042.html

  • 4. Data: 2010-03-23 07:19:42
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > w ziemi.
    > Czy jest moze jakaś łatwiejsza droga legalnej budowy takiego masztu ?

    Jezeli postawisz go n ajakiejs zabudowie, to wtedy na zgloszenie.

  • 5. Data: 2010-03-23 07:24:37
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik ".Artur." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Może taki?
    >
    > http://sklep.delta.poznan.pl/podstawa-masztu-balasto
    wego-mb-3-plus_c336_p3042.html

    taki juz też mam :) ale musze mieć teraz wyższy.

  • 6. Data: 2010-03-23 07:26:03
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jezeli postawisz go n ajakiejs zabudowie, to wtedy na zgloszenie.

    problem jest taki ze dom stoi ale z przyczyn technicznych masz musi stać on 20
    za domem a tam jest tylko ziemia

  • 7. Data: 2010-03-23 10:41:59
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl>

    > problem jest taki ze dom stoi ale z przyczyn technicznych masz musi stać
    > on 20 za domem a tam jest tylko ziemia

    Hmm Wybuduj moze zgodnie z prawem taras?? A na tarasie postaw sobie maszt na
    zgloszenie. O wiele łatwiej tak zalatwic niz budowac maszt na zgode bo wteyd
    chca jeszcze uzgodnienia z ochorna srodowiska itp.

  • 8. Data: 2010-03-25 21:24:37
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    BETON pisze:
> [...]
    > mocowaniu w ziemi.
    > Czy jest moze jakaś łatwiejsza droga legalnej budowy takiego masztu ?

    A dlaczego to musi być maszt, a nie słup oświetleniowy? Oświetlenie
    działki się przyda :)

    Pozdrawiam
    Darek