  • Data: 2009-01-10 22:02:01
    Temat: Re: brudzace psy
    Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Jan 2009 22:27:10 +0100, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >A także słoik na siki. Należałoby również zadbać o wujka-pijaka wydalającego
    >na chodnik efekty swojego nieudanego trawienia, świnię rzucającą peta na
    >trotuar, oraz skopać dupsko głupiej cipie lejącej swoim bachorem przy
    >żywopłocie (sam nieraz widziałem).
    >Nie w tym rzecz.

    Właśnie że w tym, psie gówna to tylko niewielka część polskiej
    rzeczywistości. To że u nas praktycznie nie ma toalet publicznych do
    których można by pójść z takim bachorem w razie potrzeby też się na to
    składa.

    >W mojej okolicy jest trochę takich miejsc. Mniej jest takich, gdzie można
    >spokojnie posiedzieć bez jazgotu popieprzonych bachorów. Spróbuj odpocząć na
    >polskiej nadbałtyckiej plaży.

    Nie korzystam i nie mam zamiaru! Jak chcę odpocząć od jazgotu to
    zawsze mogę wsiąść na rower i pojechać do lasu.

    >Ja się nie oburzam, mnie to zwisa.

    I, niestety, między innymi przez takich jak ty, będąc za granicą wstyd
    mi się przyznać że jestem Polakiem
    --
    A.