  • Data: 2009-01-11 15:24:33
    Temat: Re: brudzace psy
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > - nawet Kondrat w Dniu świra z zemsty stolcował
    > jednak na trawniku... :))
    Tu nie chodziło o trawnik i ze może w to wdepnąć, tylko
    chodziło mu o to ze wielki pies srał mu pod jego oknem, a
    pianiusia miała to gdzieś, wiec zrobił to samo przed jej oknem.
    http://pl.youtube.com/watch?v=wCyhy4JUGMg
    > Co to za ludzie(?) tu jednak pisują!
    > Jeden czubek chce ludziom twarze kupą mazać i nazywa ich bydłem, inny
    > sra mściwie po klatkach schodowych... paranoja.
    Na policje nie można liczyć, Straż Miejska też ma to gdzieś,
    więc trzeba sobie jakoś dawać radę.
    To jest Polska Panie, Polska...
    --
    Krzysiek