  • Data: 2009-01-10 21:27:10
    Temat: Re: brudzace psy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:a12im4tvpr2pn3ur4lfe2f85h7b5q92i65@4ax.com agent73
    <a...@g...pl> pisze:

    > Tak sobie czytam tą całą dyskusję, i w gruncie rzeczy, bardzo przykre
    > jest to, że jesteśmy narodem nie tylko cwaniaków (to tak na
    > marginesie) ale i flejtuchów. No bo jak inaczej można nazwać
    > powszechne przyzwolenie panujące w naszym społeczeństwie na
    > niesprzątanie po swoich pupilkach! I co z tego że pies nasrał na
    > trawnik a nie na chodnik, albo że nie wszędzie są dostępne torebki na
    > psie odchody? Skoro się wychodzi z psem na spacer, to przecież można
    > przewidzieć, że może "powstać" konieczność użycia takiej torebki i
    > należy ją zabrać z domu!
    A także słoik na siki. Należałoby również zadbać o wujka-pijaka wydalającego
    na chodnik efekty swojego nieudanego trawienia, świnię rzucającą peta na
    trotuar, oraz skopać dupsko głupiej cipie lejącej swoim bachorem przy
    żywopłocie (sam nieraz widziałem).
    Nie w tym rzecz.

    > Widzieliście, jak spędzają wolny czas np. Niemcy? Prawie w każdym
    > większym parku latem rozłożonych jest mnóstwo kocyków, obok koszyk z
    > colą (piwem, jakimś żarciem czy co tam kto lubi), dzieci hasają
    > radośnie na trawie... Spróbujcie rozłożyć koc w polskim parku tak,
    > żeby nie trafić na psie gówno...
    W mojej okolicy jest trochę takich miejsc. Mniej jest takich, gdzie można
    spokojnie posiedzieć bez jazgotu popieprzonych bachorów. Spróbuj odpocząć na
    polskiej nadbałtyckiej plaży.

    > I nie oburzajmy się na
    > opinię, jaką o nas mają nasi sąsiedzi, solidnie na nią zapracowaliśmy
    > i nadal "ciężko" pracujemy!
    Ja się nie oburzam, mnie to zwisa.

    --
    Jotte