  • 11. Data: 2011-04-08 11:40:36
    Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:3hwt9dung85i.cdv5iwga64mh.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 8 Apr 2011 12:07:56 +0200, butterfly napisał(a):

    > A nie możesz wypowiedzieć tej umowy Ty ze względu na brak działania usługi
    > z winy operatora?

    Mogę .. ale co dalej. Nie mam w zanadrzu drugiego do którego mogłbym przejśc
    w miarę bez dodatkowych kosztów. Kara mogłaby mi pomóc "przełknąć" te
    nadprogramowe koszty.

  • 12. Data: 2011-04-08 11:41:14
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 08 Apr 2011 12:07:56 +0200, butterfly napisał(a):

    > Co za dostawca?
    Hyperion.

  • 13. Data: 2011-04-08 11:42:36
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:inmniq$n2h$1@news.onet.pl...

    > Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego - w art 105 masz opisane jakie
    > odszkodowanie Ci przysługuje.
    >
    > --
    > Kaczus
    > http://kaczus.republika.pl

    Dziękuję bardzo. podobnej odpowiedzi oczekiwałem.

  • 14. Data: 2011-04-08 11:43:58
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kondi" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A precyzyjniej? Co jest zagwarantowane w umowie a co dostajesz?
    >

    > Kondi

    Łacze mam miec 6 Megabitowe a mam ... wg wczora\jszego pomiaru Down. -45 -
    60 kilobitowe.
    Niby jest a tak naprawde go niema.

  • 15. Data: 2011-04-08 11:45:12
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Smok Eustachy pisze:

    > A nie dotyczy to tylko TP (pewne) i tylko telefonów (mniej pewne)?
    > http://www.rp.pl/artykul/100254.html

    1) Ustawa dotyczy wszystkich świadczących usługi telekomunikacyjne.
    2) rozdział tego artykułu dotyczy odpowiedzialność za niewykonanie lub
    nienależyte wykonanie usług telekomunikacyjnych.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 16. Data: 2011-04-08 11:52:32
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 11:25:18 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):

    > Przecież działa.

    Gdzie to przeczytałeś?

  • 17. Data: 2011-04-08 11:55:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > 1) Ustawa dotyczy wszystkich świadczących usługi telekomunikacyjne.
    > 2) rozdział tego artykułu dotyczy odpowiedzialność za niewykonanie lub
    > nienależyte wykonanie usług telekomunikacyjnych.

    I jeszcze odnośnie artykułu - jest on stary, prawo telekomunikacyjne od
    tamtego czasu zmieniało się kilkukrotnie...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 18. Data: 2011-04-08 11:57:15
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 13:43:58 +0200, butterfly napisał(a):

    > Użytkownik "Kondi" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Łacze mam miec 6 Megabitowe a mam ... wg wczora\jszego pomiaru Down. -45 -
    > 60 kilobitowe.
    > Niby jest a tak naprawde go niema.

    Aaaa - to nie wskórasz za wiele :)
    Nie masz NA PEWNO w umowie CIRu :))
    Zresztą, na 6M CIR to by na pewno nie było stać :))

    Zawsze Opy podają "do 6M", "do 1M", "do 512k".. :)
    Te Twoje 60k mieście się w owych 6M bo jest "do" - więc możesz Opowi
    skoczyć :)
    i pogwizdać :)

  • 19. Data: 2011-04-08 12:01:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Kamil pisze:

> [...]
    >
    > Zawsze Opy podają "do 6M", "do 1M", "do 512k".. :)
    > Te Twoje 60k mieście się w owych 6M bo jest "do" - więc możesz Opowi

    Znaczy się może złożyć skargę do UKE w takiej sytuacji.
    Zresztą może też szczegółów się dowiedzieć na forum, gdzie odpowiadają
    pracownicy UKE: http://forum.gazeta.pl/forum/f,1115,Telekcewazeni.ht
    ml
    Niestety większość odpowiedzi, to - złóż skargę, ale przynajmniej
    będziesz wiedział, w jakich okolicznościach możesz to zrobić. Oczywiście
    wyczerpana musi byc droga reklamacyjna.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 20. Data: 2011-04-08 12:01:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "butterfly" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję bardzo. podobnej odpowiedzi oczekiwałem.

    Dodam tylko, że już na podstawie przepisów ogólnych masz prawo wezwać tego
    dostawcę do wznowienia świadczenia usług zastrzegając, ze po upływie
    terminu po prostu zawrzesz umowę z innym dostawcą i MOIM ZDANIEM nie tylko
    nie będzie to zerwanie umowy z Twojej strony, ale jeszcze masz szansę
    wygrać w sądzie taką kwotę, którą będziesz musiał nadpłacić ponad ten
    płacony jemu abonament.