  • 1. Data: 2011-04-07 12:58:12
    Temat: Spis powszechny 2011
    Od: "Zofia" <n...@s...com>

    Witam!

    Przeglądałam informacje pojawiające się w Google'ach
    i po podaniu hasła związanego ze spisem powszechnym
    Pokazują się ich setki tysięcy. Gdy jednak zajrzy się do nich,
    to zawierają te same, banalne informacje.
    Dlaczego nie można znaleźć listy pytań, na które spisywany
    ma odpowiedzieć, tych 16 podstawowych i ewentualnie
    44 rozszerzonych? Czyżby były tajne?
    W przypadku skorzystania z możliwości poddania się
    spisowi w Internecie nie jest jasny moment i sposób podania
    informacji czy danej osoby dotyczy spis podstawowy czy
    rozszerzony?
    Ponadto w owych banalnych informacjach pojawia się
    ostrzeżenie, że udział w spisie jest obowiązkowy. Nie mam
    nic przeciwko spisom, rozumiem potrzebę ich przeprowadzania,
    ale na jakiej podstawie jest obowiązkowy i jaka sankcja grozi
    w przypadku odmówienia?

  • 2. Data: 2011-04-07 13:07:14
    Temat: Re: Spis powszechny 2011
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/7/2011 7:58 AM, Zofia wrote:
    > Przeglądałam informacje pojawiające się w Google'ach

    wywal te google w cholere

    https://nsp2011demo.spis.gov.pl/nsp.form/

  • 3. Data: 2011-04-07 13:09:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/7/2011 7:58 AM, Zofia wrote:
    > W przypadku skorzystania z możliwości poddania się
    > spisowi w Internecie nie jest jasny moment i sposób podania
    > informacji czy danej osoby dotyczy spis podstawowy czy
    > rozszerzony?

    jak sie zalogujesz to wali prosto w oczy do jakiego typu spisu zostałaś
    wylosowana.

> [...]
    > nic przeciwko spisom, rozumiem potrzebę ich przeprowadzania,
    > ale na jakiej podstawie jest obowiązkowy i jaka sankcja grozi

    ustawa o narodowym spisie powszechnym.

    czy ty tych googli przypadkiem nie uzywałaś przy wyłączonym komputerze?