  • 1. Data: 2011-04-08 16:19:09
    Temat: Pracowniczy Program Emerytalny
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    W firmie, w której wcześniej pracowałam, uczestniczyłam w PPE. Oprócz
    składki odprowadzanej przez pracodawcę, sama też opłacałam dodatkową kwotę.
    Odeszłam stamtąd niespełna rok temu, po kliku miesiącach otrzymałam
    informację o zakończeniu udziału w programie. Pieniądze jednak tam zostały.
    Pamiętam, że kiedyś były nie do ruszenia, jedyna możliwość - to
    przeniesienie do innego progrmau pracowniczego. Podobno jednak klika lat
    temu coś się zmieniło. Jak można je stamtąd wyciągnąć, tak aby najmniej
    bolało?

    marzatela
    --------------------------------
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

  • 2. Data: 2011-04-08 16:40:10
    Temat: Re: Pracowniczy Program Emerytalny
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-08 18:19, Marzena pisze:
> [...]
    > możliwość - to przeniesienie do innego progrmau pracowniczego. Podobno
    > jednak klika lat temu coś się zmieniło. Jak można je stamtąd wyciągnąć,

    Załóż IKE i przelej tam środki. Będziesz je mogła wypłacić z potrąceniem
    30% ZUSopodatku.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-04-09 05:07:19
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    > Załóż IKE i przelej tam środki. Będziesz je mogła wypłacić z potrąceniem
    > 30% ZUSopodatku.

    Dzięki

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl