eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni › Re: brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <5c5765af$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <di_5E.228304$iL2.127420@usenetxs.com>
    From: PhoneUser <u...@p...com>
    Date: Mon, 4 Feb 2019 22:02:26 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <di_5E.228304$iL2.127420@usenetxs.com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: en-US
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <5c58a85f$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.69.157
    X-Trace: 1549314143 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 493 83.25.69.157:55380
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2606
    X-Received-Body-CRC: 544519646
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:779787
    [ ukryj nagłówki ]

    On 04.02.2019 18:06, Sonn wrote:
    > W dniu 2019-02-03 o 23:05, PhoneUser pisze:
    >> Miałem zaplanowane już 14 stycznia przejście do sieci T-mobile w dniu
    >> 31 stycznia. O północy przełożyłem karty sim w telefonie, stara
    >> przestała działać, ale nowa nie zadziałała aż do dziś. W tym dniu w
    >> budynku T-Mobile wybuchł pożar i mieli z tego powodu duże problemy,
    >> jednak ja jestem już czwartą dobę odcięty nie z mojej winy od numeru,
    >> który używam od przeszło 15 lat, na którym ma zarejestrowane wszelkie
    >> usługi bankowe, Epuap, Uber, nie mówiąc o zerowym kontakcie pod tym
    >> numerem.
    >
    > Z ich winy też nie zostałeś odcięty. Podejrzewam że sa po wielokroć
    > bardzie wkur...ni niż ty.Zadziałała siła wyższa. Zdarzenie losowe
    > niezależne od operatora.
    >
    >> Operator karzę mi tylko czekać...
    >
    > Boże, widzisz i nie grzmisz?
    >
    > Co mogę zrobić?
    >
    > Usiąść i zapłakać krokodylimi łzami. To jedno co ci pozostało. Względnie
    > pozywaj o odszkodowanie sprawców pożaru.
    >

    Czekam na odpowiedź w sprawie pracy, w tej chwil dzwoniąc pod mój numer
    jest komunikat nie ma takiego numeru. Mam się cieszyć z utraty oferty,
    bo barany z T są mniej profesjonalne od trzepakowej sieci osiedlowej i
    rozwala ich na łopatki pożar w sąsiedniej hali, nie posiadając żadnego
    zapasowego centrum danych? Jak mam dokonać przelewu nie mogąc się
    autoryzować? Przypominam że to już piąty dzień!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1