  • Data: 2019-02-05 18:51:32
    Temat: Re: brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-05 o 18:22, PhoneUser pisze:

    > Byłem, nic nie mogą zrobić, system im nie pozwala, numer jest
    > zablokowany. Mam czekać, nie wiadomo do kiedy i na co. Jakieś inne
    > pomysły?!

    A nie możesz kupić jakiegoś startera za kila złotych i tymczasowo
    zmienić numer telefonu w banku? Może się da dodać jako drugi?
    Potencjalny pracodawca pewnie się nie dodzwoni, ale chociaż przelewy
    będziesz mógł autoryzować.
    Odzyskasz stary numer, to ponownie w banku zmienisz.

    Czekasz już pięć dni, a ile taki starter kosztuje 10 zł? 30 zł? (Nie
    kupowałem, nie wiem jaki to koszt, ale 5 dni bez telefonu chyba
    przewyższa taką kwotę?)

    Pozdrawiam
    Piotr