  • 61. Data: 2004-01-07 23:43:10
    Temat: Re: brak biletu
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    news:bti50b$k7l$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie no jak juz sie sprawdza wszystkich to wszystkich.

    niestety widzialem, ze jednak tak nie jest

    robi sie pozno, a my juz piszemy ntg, wiec EOT
    milych snoff

    pozdro

  • 62. Data: 2004-01-07 23:46:19
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "nome" <n...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > tak BTW, moze mi ktos powiedziec (bo nie moge znalezc na grupie) czy to
    > odwolanie od mandatu ma miec jakas specjalna tresc czy wystarczy wpisac
    > powiedzmy złą sytuacje finansową?

    ale odwolujesz sie bo uwazasz, ze niejestes winny, czy prosisz o
    ulaskawienie?

    pozdro

  • 63. Data: 2004-01-07 23:50:05
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    > ale odwolujesz sie bo uwazasz, ze niejestes winny, czy prosisz o
    > ulaskawienie?

    tzn. tak profilaktycznie pytam jak uniknąć kary ;)

    pozdrawiam
    nome

  • 64. Data: 2004-01-07 23:53:57
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > tzn. tak profilaktycznie pytam jak uniknąć kary ;)

    kasowac bilety ?
    ;))

    pozdro

  • 65. Data: 2004-01-07 23:57:38
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    > kasowac bilety ?
    > ;))

    tstststststtsts :D

    pozdrawiam

  • 66. Data: 2004-01-08 09:35:01
    Od: w...@p...onet.pl

    > A w jakiej to bylo komunikacji, ze tak z ciekawosci spytam? Bo dla mnie jest
    > oczywiste, ze jezeli ktos w terminie X dni od sporządzenia wezwania (X
    > zalezny indywidualnie od przewoznika) przedstawi bilet imienny zakupiony
    > przed kontrolą (= wazny w chwili przejazdu) to po wpłaceniu kosztów
    > manipulacyjnych uzyska anulowanie kary.

    Atak wścibsko sięspytam, z czego wynika obowiązek zapłaty jak Ty to
    nazywasz "opłaty manipulacjnej" ?
    Paweł

  • 67. Data: 2004-01-08 09:44:51
    Od: w...@p...onet.pl

    > dlaczego nie odpowiedziales na moj zarzut z drugiej czesci posta?

    Bo nie ma o tym pojęcia. Próbowałenm z nim kiedyś prowadzić dyskusję w
    cywilizowany sposób, ale on jest zaślepiony wizją wsadzania do więzienia
    każdego kto odważył się pojechać bez biletu. Nie polecam duskusji na temat
    innych przepisów prawa poza stronniczym podejściem do kilku artykółów prawa
    przewozowego bo nie podyskutujesz.

    Paweł

  • 68. Data: 2004-01-08 10:33:06
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Atak wścibsko sięspytam, z czego wynika obowiązek zapłaty jak Ty to
    > nazywasz "opłaty manipulacjnej" ?

    Z Taryfy przewozu osob i bagazu.

    pdr
    Olo

  • 69. Data: 2004-01-08 10:36:23
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > anulowana
    >
    > no wlasnie jaka ma byc ta podstawa, co nalezy napisac?

    A to juz zalezy indywidualnie od danej sytuacji.

    pdr
    Olo

  • 70. Data: 2004-01-08 10:39:14
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > tzn. tak profilaktycznie pytam jak uniknąć kary ;)

    W bardzo prosty sposob - kasując bilet niezwłocznie po wejsciu do pojazdu.

    pdr
    Olo