  • Data: 2005-01-30 13:52:34
    Temat: Re: biuro nieruchomosci - prowizja
    Od: Radzisz <m...@i...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jokey alvarez napisał:

    [ciach]

    > zgodnie z prawem nie zaplacic mu tyle ile by sobie zyczyl ode mnie ?
    pośrednik nie wymyślił prowizji przed chwilą. Najprawdopodobniej
    podpisałeś umowę zanim zdecydowałeś się na zakup. Zakładam, że jak
    umiesz korzystać z komputera to umiesz też obsługiwać kalkulator ... bez
    urazy :) ale mogłeś policzyć sobie wcześniej ile to będzie złotówek te
    "ileśtam procent" prowizji dla pośrednika.

    > Czyli krotko mowiac okrasc zlodzieja zgodnie z prawem ?
    nie wiem czy dobrze zrozumiałem ... czytałem kilka razy i jakoś nie mogę
    uwierzyć że nazywasz pośrednika złodziejem ... wyprowadź mnie proszę z
    mojego błędu ...

    > nie mialem szans znalezienia tej akurat nieruchomosci, poniwaz nie dosc ze
    i właśnie dlatego _musisz zapłacić_ za informację o tej właśnie ofercie.
    Możesz przecież kupić inny dom, prawda ? Chyba nikt pistoletu do głowy
    nie przykłada i nie mówi że: "masz kupić" !

    > Zle mnie zrozumiales, nie chcemy okrasc posrednika, chcemy mu tylko
    > zaplacic polowe tego co od nas rzada.
    ale na jakiej podstawie zapłacić połowę, spróbuj mi to jakoś wyjaśnić.

    Czytam powyżej :
    > Czyli krotko mowiac okrasc zlodzieja zgodnie z prawem ?
    a poniżej znajduję:
    > Zle mnie zrozumiales, nie chcemy okrasc posrednika, chcemy mu tylko
    nie rozumiem :(
    widocznie za mało kawy dzisiaj wypiłem, możesz mi tę sprzeczność
    wytłumaczyć? Ładnie proszę :)

    Radzisz