  • Data: 2005-01-30 15:14:24
    Temat: Re: biuro nieruchomosci - prowizja
    Od: Radzisz <m...@i...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jokey alvarez napisał:

    > nie odpisales nic na temat niezgodnosci przedmiotu kupna i przedmiotu umowy
    > posrednictwa - to jest dla mnie w tym calym watku najistotniejsze.
    nie, dla Ciebie najważniejsze to jak nie zapłacić prowizji ...
    jeżeli masz podpisaną umowę na dom, a kupujesz mieszkanie to pośrednik
    zrobił błąd ponieważ nie podpisał z Tobą umowy na dom.
    Pewnie wierzył w zwykłą uczciwość ludzką ... albo zwyczajnie
    zapomniał/pomylił się/nie chciało mu się*

    Nie zmienia to jednak faktu że gdyby nie on, to ani Ty, ani Twoi rodzice
    nie dowiedzielibyście się o tym domu.

    Nie odpisałeś _dlaczego_ jest złodziejem .... Twoje tłumaczenie:
    > tak nazywam zlodziejem a dokladniej oszustem, poniewaz okrada
    > wystawiajacego oferte sprzedazy (nie mnie !!!), celowo namawiajac go do
    > wystawienia nieruchomosci duzo drozej niz jej faktyczna wartosc rynkowa,
    > gdyz kasuje prowizje od wartosci wystawionej a nie sprzedazy.
    nie trafia do mnie ... tępy jakiś jestem czy jak ?
    Dlaczego twierdzisz że okrada wystawiającego ofertę (czyli jak mniemam
    właściciela) ?
    Celowo namawia go, do czego ? Do tego żeby dostał więcej pieniędzy za
    swój dom ? To chyba dobrze mu doradza. Gdybyś to Ty sprzedawał
    mieszkanie za 1.000 zł, a pośrednik sprzedałby za 1.300 zł to chyba
    dobrze Ci życzy ?

    Ty zaś powiadasz że chce okraść _wystawiającego_ ofertę (właściciela) ...

    nie odpisałeś również czy ktoś Cię zmusza do zakupu tego właśnie domu, a
    to jest w równie istotne w tym wątku :)

    Radzisz
    *niepotrzebne skreślić