  • Data: 2005-02-01 10:44:13
    Temat: Re: biuro nieruchomosci - prowizja
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jokey alvarez napisał(a), dnia 30-01-05 20:46 co następuje:
    > ciagle nie rozumiesz - zaplacic odpowiednio mniejsza :)
    skoro tak mówisz to zapewne tak jest :)

    > czyli jest solidna podstawa do negocjacji
    chyba tak.

    > Klient chce wystawic dom za 350 tys, zglasza oferte do biura i mowi mu sie:
    > wystaw pan za 400 bo tydzien temu dom taki sam jak pana za tyle
    > sprzedalismy, ten dom sasiada 2 wioski dalej. Klient omamiony checia zysku
    > zgadza sie, po czym czyta umowe i widzi ze placi prowizje od kwoty
    > wystawianej a nie sprzedazy - dla mnie to oszustwo :)
    >
    > jesli jednak ty widzisz to inaczej to nie ciagnijmy tego w nieskonczonosc
    > bo to temat na zupelnie inny watek
    pierwsze primo ;) to jeżeli jesteś zdecydowany na zakup za 400.000 zł to
    właściciel powinnien być wdzięczny za prezent w postaci 50.000 zł.
    Ciebie rozumiem, bo płacisz 50.000 zł więcej. Jeżeli jednak chcesz kupić
    w tej cenie to widocznie dom jest wart te 400.000 zł.
    drugie primo ;) zostaw rozliczenia właściciela z pośrednikiem, raczej
    skup się na Twojej prowizji.
    Ponegocjuj z właścicielem, porozmawiaj z pośrednikiem ..

    > imho juz to zrobil
    według mnie jest inaczej, ale nieważne, zostawmy to ...

    Radzisz