  • Data: 2006-05-11 15:07:38
    Temat: Re: bilety komunikacji miejskiej - pytanie
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e3ve9e$23k$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Naprawdę?

    naprawde

    > No właśnie umowa zawarta z tobą, a nie kimś innym. Kwestie dowodowe
    > zostawmy na marginesie, bo one nie wpływają na treść umowy.

    umowa z anonimowym uzytkownikiem

    > Jak ktoś nie umie czytać, to potem pisze tak jak ty teraz.

    no wlasnie, jak widac nie umiesz czytac, lub nie odrozniasz biletow
    czasowych od okresowych imiennych

    > Umowa czasowa dotyczy przewiezienia konkretnej osoby w konkretnym czasie.

    umowa dotyczy swiadczenia uslugi w konkretnym czasie

    > Zazwyczaj przewoźnicy mają również droższe bilety na okaziciela.

    zgadza sie i dlatego bilety czasowe sa tylko na okaziciela

    bardzo lubie miec racje i na twoje, w tym wypadku, nieszczescie ja mam,
    przynajmniej jesli chodzi o warszawe i jej ztm, jakbys mial watpliwosci
    zapraszam do regulaminu przewoznika, rozdzial 3 paragraf 20