  • Data: 2006-05-11 15:21:06
    Temat: Re: bilety komunikacji miejskiej - pytaniepowania
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szerszen napisał(a):

    > umowa z anonimowym uzytkownikiem

    Nie ma czegoś takiego jak umowa z anonimowym użytkownikiem. Zawsze
    stroną umowy przewozu jest przewoźnik i konkretny pasażer. To się nazywa
    umowa adhezyjna.

    > no wlasnie, jak widac nie umiesz czytac, lub nie odrozniasz biletow
    > czasowych od okresowych imiennych

    ojjejjje, co to będzie ...

    > umowa dotyczy swiadczenia uslugi w konkretnym czasie

    To tylko ty tak twierdzisz. Ja twierdzę inaczej i to ja mam rację.

    > zgadza sie i dlatego bilety czasowe sa tylko na okaziciela

    Przeczytaj jeszcze raz i pomyśl.
    Skoro w regulaminie jest zakaz "odstępowania biletu innej osobie po jego
    skasowaniu" to nie jest bilet "na okaziciela", tylko na osobę, która
    bilet skasowała.

    > bardzo lubie miec racje i na twoje, w tym wypadku, nieszczescie ja mam,
    > przynajmniej jesli chodzi o warszawe i jej ztm, jakbys mial watpliwosci
    > zapraszam do regulaminu przewoznika, rozdzial 3 paragraf 20

    Ktoś pisał że to regulamin w szczecinie. Jedź tam i przeczytaj.
    Regulamin warszawskiego ztm nie obowiązuje innych przewoźników, który
    mają własne. Warszawa nie jest pępkiem wszechświata, a ty nie masz racji.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam