  • Data: 2006-05-12 07:30:02
    Temat: Re: bilety komunikacji miejskiej - pytaniepowania
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    > laskaw bylem przeczytac, jednak nadal nie zwracasz uwagi na drobny fakt,
    > bilety czasowe sa biletami na okaziciela,

    Nie to ty niczego nie rozumiesz. Przecież napisałem ci czemu nie są to
    bilety na okaziciela. A Ty swoje. Ile razy mamy do powtarzać?

    > nie ma biletow czasowych imiennych, a co za tym idzie
    > tanszych jak sam wspominales, wiec skoro wykupujeszcz czas jazdy u
    > danego przewoznika, na blankiecie ktory w zaden sposob nie nabiera cech
    > indywidualnych (imiennych) skoro nie ma tanszej alternatywy (imiennej) a
    > ten przewoznik zabrania ci swoim regulaminem swobodnie rozporzadzac
    > oplaconym przez ciebie czasem, to to nie jest normalne

    Normalnie nie jest to ktoś nie rozumie co się do niego pisze. Szkoda
    mojego czasu.

    > dodatkowo conajmniej smiesznym jest punkt regulaminu, ktoren to w zaden
    > sposob nie moze byc egzekwowalny, no chyba ze przekazanie bilety nastpi
    > na oczach kanara czy prowadzacego pojazd

    Problem dowodowy nie wpływa na samą treść zobowiązania.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam