  • Data: 2006-05-12 11:13:50
    Temat: Re: bilety komunikacji miejskiej - pytaniepowania
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e41lmg$667$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Gdzie napisałem że żądne nie są na okaziciela?

    widac nie zrozumiales intencji pytania
    zadam w takim razie pytanie pomocnicze
    skoro jednak twierdzis ze sa bilety na okaziciela i imienne, oraz rowniez
    twierdzisz ze bilety czasowe sa imienne (w sensie nie na okaziciela) wiec
    wytlumacz jaka jest wg ciebie roznica pomiedzy imiennymi, a na okaziciela
    i co powoduje ze bilety czasowe nie sa na okaziciela?

    > Napisałem coś wręcz przeciwnego:
    > "Zazwyczaj przewoźnicy mają również droższe bilety na okaziciela. Skoro
    > chce się komuś potem skutecznie przekazać bilet to trzeba kupić droższy"
    > Jak nie czytasz tego co piszę, to po co dyskutujesz?

    ty chyba jednak tez nie czytasz tego co pisze, albo czytasz tylko to co ci
    pasuje

    ja z koleii w odpowiedzi na to napisalem ze bilety czasowe, sa tylko
    jednego rodzaju, na okaziciela, gdyz pozbawione sa jakichkolwiek cech
    umozliwiajacych ich zindywidualizowanie, czyli spowodowanie ze beda ona na
    konkretna osobe, w przeciwienstwie do biletow okresowych ktore taka ceche
    posiadaja i dlatego sa wlasnie imienne

    jakbys przeczytal to bys wiedzial i byc moze wczesniej bys juz na to
    odpowiedzial